Selasa, 13 September 2011

07 di behrang - Google Blog Search

07 di behrang - Google Blog Search


@<b>Behrang</b>: Party.. Eh. Kenduri Akikah / Kesyukuran « Student from <b>...</b>

Posted: 12 Sep 2011 11:45 PM PDT

Kau ni Ha, asyik nak ber-party je kerjanya! So, dengan penuh keinsafan, saya pergi kenduri rumah makcik saya di Behrang Ahad lepas.

Makcik-makcik saya ni macam ada sedikit kepelikan. Jangan di hairan kalau tengah bersalam-salam tu, terdengar raungan dan tangisan yang menyedihkan. 10 saat selepas tu, anda akan terdengar hilaian tawa dari orang-orang yang sama. Misteri ni dari saya kecil sampai sekarang masih belum terjawab. Mungkin patut panggil Misteri Nusantara buat siasatan.

Sebelum balik.. makcik2 aku ni still nak membuat pakatan..

Dah tak ada cerita nak cerita. Gambar terlampau banyak sampai tak tau nak cerita apa. Enjoyce.. ;)

Regards,

~Ha~

Advertisement

Tiada ulasan:

Catat Komen