Rabu, 1 Februari 2012

07 di seri manjung - Google Blog Search

07 di seri manjung - Google Blog Search


<b>Manjung</b> Mari: Ucapan Jutaan Terima Kasih buat Ostad-ostad <b>Seri</b> <b>...</b>

Posted: 31 Jan 2012 08:53 PM PST

Satu usaha yang cukup baik dari segelintir Ostad-ostad di Seri Manjung untuk menghalang warga muslim Manjung nak belajar ilmu hadis....
Ikut pada rancangan apa yang aku dengar pada mulanya Ostad Zamihan Al Gharu yang dijemput datang,,, namun yang datang ialah Ostad Abu Syafiq yang mari nak membongkar di Manjung terutama di Madah....
Dan apa yang Ostad Abu Syafiq dapat ialah Ustaz yang dituduh mengajar fahaman Wahabi tu pernah bersama-samanya memberi ceramah di Melaka,,, kih kih,,, padan lah selepas kuliahnya pada pagi Ahad lalu, aku tengok baguih aja sama-sama depa dok labun,,, tersalah sasaranlah Ostad Abu Syafiq nak mai bongkar....
OKlah,, buat pembaca warga manjung,, kalau ada sesiapa yang ada merasai keraguan tentang apa yang Ustaz Nasim mengajar, aku dengar segala hormatnya menjemput kalian datang mengikuti kelas hadisnya,, stiap hari Rabu malam Khamis di Dewan Majid Daerah Seri Manjung, selepas solat isyak manakala setiap pagi Sabtu jam 9 pagi di Pondok Hadis Seri Taalim...
Mari dulu dengar apa yang Ustaz Nasim ajar,, janganlah nak hukum sebelum mendengar apa yang beliau ajar... itu tak adil....
Full content generated by Get Full RSS.

Sebar flyers <b>di</b> Monavie <b>Seri Manjung</b> Perak

Posted: 13 Jan 2012 08:09 AM PST

saya sekarang berada di Seri Manjung. Disini saya telah berjumpa dengan beberapa orang prospek. Alhamdulillah, mudah nak cerita pasal Monavie sebab mereka sudah lama mengamal jus Monavie ni.

Tengahari sebelum solat Jumaat sempat juga saya edarkan flyers Monavie di Masjid. Esok pagi-pagi lagi akan bertolak ke Teluk Intan untuk bertemu dengan downline.

--------------------------------------
Di Terengganu downline saya sukses menjual jus Monavie dan sambutan nampaknya di pantai timur mendapat sambutan cukup baik dari orang ramai.

Saya berharap momentum ini dapat diteruskan oleh rakan-rakan dalan berkongsi infomasi kebaikan jus Monavie membantu kesihatan mereka yang mempunyai masalah seperti darah tinggi, kencing manis, strok atau kanser.

Kepada yang berminat untuk mendapatkan produk jus acai berry Minavie ini boleh layari laman web http://www.infomonavie.com atau sms/call saya di 012.9127.100. Jangan malu bertanya. Saya sedia membantu anda.

Jumpa lagi,

Shah Niezam
012.9127.100
www.infomonavie.com

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan