Khamis, 19 Julai 2012

07 di bagan datoh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di bagan datoh - Google Blog Search


Sepanjang Jalan Dari Pendang: Pisang <b>di Bagan Datoh</b> diserang <b>...</b>

Posted: 14 Jul 2012 01:50 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Pisang di Bagan Datoh diserang penyakit. Oleh Hanabira. Baru-baru ni, untuk setandan pisang abu, aku dapat RM 19.00! Aku bukannya ada kebun pisang pun, yang ada itu la dalam 15 ke 20 pokok je, yang ditanam oleh ...

07 di lumut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di lumut - Google Blog Search


NiteDrEaMingOfLiFe: CUti-cuti <b>di LUMUT</b>

Posted: 19 Jul 2012 09:07 AM PDT

Assalamualaikum :)

Baru-baru nie Shiety pergi LUMUT :)
Saja nak share ngan korang ...
Gambar-gambar teristimewa di LUMUT ..
Marilah tengok ea >>>>










































































Saja Shiety selitkan gmba shiety ..
untuk kenangan jugakkan :) kekkee


Klik NAK BACA LAGI utk artikel full... thanks for reading ! Do drop some comments!

07 di teluk batik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di teluk batik - Google Blog Search


sembang odah: Entry lama...cuti2 <b>di Teluk batik</b>..

Posted: 16 Jul 2012 07:15 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Entry lama...cuti2 di Teluk batik.. Salam Nampak tajukkan entry lama...Sebenarnya saje je nak bw anakanda berdua tu mandi kolam, alaa sian asyik nak mandi kolam jee...nak bw ke water park tak boleh lagi sbb ada janji ...

07 di bukit merah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di bukit merah - Google Blog Search


DuNia LoVe BieGuRL: Kemalangan maut <b>di Bukit Merah</b> Parit Buntar

Posted: 01 Jun 2012 07:07 AM PDT

Warga emas tercampak keluar

Parit Buntar- Seorang lelaki maut akibat pemandu yang juga menantu mangsa,  gagal mengawal kenderaan selepas kereta yang dinaiki bersama keluarganya terbabas lalu melanggar pengadang jalan, sebelum terjunam ke parit ..mangsa  maut di tempat kejadian selepas tercampak keluar dari kenderaan berkenaan.dalam kemalangan yang berlaku di Kilometer 185.4 Lebuh Raya Utara Selatan berhampiran Bukit Merah

Sumber : Sinar harian

07 di kamunting - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kamunting - Google Blog Search


Taiping Mali: Abby Inspektor shahab buat kecoh <b>di Kamunting</b>

Posted: 08 Jul 2012 04:33 PM PDT

Satu lagi kempen untuk mengujudkan gelombang anti kerajaan bagi isu ISA nampaknya gagal lagi. PM dah umumkan untuk memansuhkan ISA, tunggu sajalah. Kerajaan BN tak mcm pakatan dok asyik cakap kosong, tapi setiap janji ditepati.

Bagi penyokong mcm Abby ini kita tolak tepilah sebab orang baru mestilah kena tunjuk hebat sikit. Lagi pun dia juga dah gian tu lama tak berlakon depan kamera. Bagilah can.....he he.

Buat Abby ingatlah pepatah "habis madu sepah dibuang"
begitulah nasib yg bakal dialami oleh anda....orang pas hanya mahukan glamor anda saja tapi lepas tu bersedialah untuk dicampakkan ke longkang....

BalasPadam

07 di manjung - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di manjung - Google Blog Search


Kedai Kopi &#39;BERAHI&#39; Sedia Wanita Untuk Seks <b>Di Manjung</b>!

Posted: 02 Jul 2012 11:33 PM PDT

Lebih 10 restoran dan kedai kopi yang beroperasi di ladang kelapa sawit di sekitar daerah Manjung layak digelar 'premis berahi' apabila bukan sahaja menyediakan wanita warga asing sebagai pelayan, malah pelanggan boleh membawa pulang wanita itu sebagai teman seks.
Lebih membimbangkan, kegiatan itu sukar dikesan pihak berkuasa berikutan premis itu beroperasi jauh terpencil di dalam ladang kelapa sawit iaitu kira-kira satu kilometer dari jalan utama.
Difahamkan, pelanggan yang berkunjung ke premis berkenaan turut berpeluang membawa pulang pelayan warga asing berkenaan dengan bayaran berpatutan sejurus menjamu selera di premis berkenaan.
Sejak beberapa bulan lalu, restoran yang menyediakan makanan laut itu kerap menerima kunjungan terutama dari penduduk tempatan yang ingin mencari pelayan pelanggan warga asing untuk memuaskan nafsu.
Pemangku Ketua Polis Daerah Manjung, Deputi Superintenden Ahmad Isaa ketika dihubungi semalam turut mengesahkan beberapa premis makanan di sekitar Segari, Pantai Remis dan Sitiawan, di sini, menjalankan kegiatan tidak bermoral itu disamping beroperasi sebagai restoran dan kedai kopi.
Ahmad berkata, kebanyakan wanita yang bekerja di premis berkenaan terdiri daripada warga Vietnam dan China berusia antara 30 hingga 40 tahun.
Beliau berkata, pihaknya sudah menjalankan beberapa siri serbuan di beberapa premis berkenaan dan tidak menolak kemungkinan wujud kegiatan pelacuran di kawasan itu.
"Berdasarkan statistik, wanita warga Vietnam paling ramai ditahan di premis berkenaan atas pelbagai kesalahan termasuk menyalahgunakan pas lawatan sosial dan tidak mempunyai permit kerja yang sah.
"Bagaimanapun, serbuan gagal mengesan pemilik premis, malah siasatan turut mendapati premis beroperasi tanpa lesen," katanya.
Katanya dalam Ops Noda sepanjang Januari hingga Mei lalu, pihaknya berjaya menahan kira-kira 370 wanita warga Vietnam selain 37 warga Cina dan 30 orang warga Thailand.
Ahmad berkata, pihaknya menerima aduan daripada orang ramai berhubung aktiviti tidak bermoral berpusat di premis berkenaan terutama daripada golongan isteri di daerah ini.


07 di kuala kurau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kuala kurau - Google Blog Search


Rumah Untuk Disewa-Kampung Parit Abas <b>Kuala Kurau</b> Perak <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 07:24 PM PDT

Maklumat Rumah sewa/ Rumah untuk disewa:

Rumah Untuk Disewa-Kampung Parit Abas Kuala Kurau Perak-kawasan kampung rumah batu di Kampung Parit Abas Kuala Kurau Perak
Tuan Rumah: Melayu, Ada 2 bilik dan 1 bilik air. Mempunyai ruang tamu yang luas.
Dari luar jalan utama/besar hanya 500meter. Dekat pekan, dekat bank BSN dan RHB, dekat sekolah rendah kuala kurau, dekat masjid kuala kurau, Kedai-kedai pakaian, barang runcit dan pasar pagi/malam
Disekitar rumah- dekat surau 15m, dekat kedai runcit 10m, kedai jeruk 15m, kedai ikan masin 15m dan rumah jiran-jiran berdekatan.
Kuala Kurau merupakan kawasan berdekatan laut dan berdekatan dengan pusat pelancongan iaitu kuala gula.

Berminat-hubungi segera Pn Hajah Siti Sehah 60122853237 / Tn Hj Bakri 0175755230

By rumahsewa.com

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved