Isnin, 25 Jun 2012

07 di parit buntar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di parit buntar - Google Blog Search


When Ijun Write: Bubble Gurt <b>di Parit Buntar</b>

Posted: 24 Jun 2012 11:40 PM PDT

just a spontaneous idea

07 di seri manjung - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di seri manjung - Google Blog Search


3 lelaki bersenjata larikan wang tunai RM93,000 <b>di Seri Manjung</b> <b>...</b>

Posted: 25 Jun 2012 02:38 AM PDT

Kategori

Arkib

© 2009 - 2012 inimajalah.com.my

Penyiaran semula kandungan web ini adalah dibenarkan dengan hakcipta tertakluk di bawah Creative Commons berdasarkan syarat seperti di sini.

07 di pantai remis - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di pantai remis - Google Blog Search


Melompat Lagi <b>Di Pantai Remis</b>

Posted: 16 Mar 2012 07:58 PM PDT


Melompat lagi pagi sabtu. Disebabkan Najihah dan orang rumah aku tak pegi melompat hari tuh, jadi pagi sabtu sekali lagi singgah ke Pantai remis untuk melakukan senaman. Sampai agak lewat dan kat Pantai remis pulak, nampaknya ramai orang jadi aku biarkan anak-anak aku jer melompat. Kalo aku melompat mau kena gelak dek orang sekeliling. Hari ni macam ada event pulak kat Pantai Remis.
"Suasana segar dipagi hari di tepi Pantai Remis sesuai untuk seisi keluarga bersenam dan bersantai. Nak berkelah pun boleh"
"Najuma dengan Lompatan Ceria.."
"Me & Wife Sekadar Melihat gelagat anak-anak jer..nak melompat seganlah pulak"

Air laut surut pulak pagi ni. Ternampak nelayan sedang mengutip kerang (mungkin untuk dijual rasanya).Selalunya Pantai remis tiap sabtu memang "packed" dengan orang ramai bersantai ditepi pantai. Pelbagai barangan dijual. Makanan, Layang-layang, kerang, mentarang dan macam-macam lagi dijual.Kalau nak makan kat sini terdapat juga gerai makanan disediakan. Boleh tahan gaklah makanan yang dijual. Jom santai di Pantai remis.

07 di lumut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di lumut - Google Blog Search


Ajijoi: Orang kuat Zambry Kader <b>di Lumut</b> keluar Umno, masuk Pas

Posted: 10 May 2012 12:30 AM PDT

Kalau ikutkan dari sifir politik, apabila ketua bahagian memegang jawatan paling tertinggi, maka bahagian ketua tu sepatutnya menjadi bertambah kukuh dan kuat, tetapi apa yang berlaku dalam UMNO Bahagian Lumut sebalik nya... 
Kenapa boleh berlaku demikian,,, sebab nya Zambry a/l Kadiaq sendiri yang sudah lupa diri, lupa kawan, lupa sahabat setia sebelum ia jadi MB Mahkamah Perak.. Ok, aku mulakan kisah sadis ni ....
Ini adalah salah seorang mangsa kebongkakkan atau kesombongan Zambry apabila menjawat jawatan MB... Padahal si Zaid ini kenal Zambry bukan sehari dua,, beliau dengan Zambry mula berkawan semenjak dari zaman sekolah lagi, nak baik atau tidak rokok pun sebatang boleh kongsi dua orang, dengan arwah bapa si Zaid inilah Zambry belajar silat sendeng kerayong, berapa banyak ilmu-ilmu persilatan dan sebagainya dicurahkan kepada Zambry, apabila timbul krisis Perak awal tahun 2009 si Zaid ni dengan penuh harapan yang cukup tinggi menggunong meletakkan kepada Zambry di lantik MB, dan apabila Zambry menang dengan keputusan mahkamah memihak kepadanya,, dari sini Zambry dah mula bongkak dan lupa diri...
Tetapi sayang bila Zambry dah memegang tampok kuasa kawan baik seperti Zaid dilupakan,, mengikut cerita si Zaid, biasa nya bila ada majlis-majlis yang melibat Zambry di kawasan Lumut, alat siar raya media seperti amplifier dan speaker pembesar suara dan sebagainya digunakan di sewa dari barangannya, kerana dia menjalnakan perniaagan tersebut. Dan bila tiba Zambry berucap sengaja beliau pergi berhadapa dengan Zambry konon-konon nak mengadjust tiang michrophone, dalam waktu sebegitu pun Zambry buat dekkk macam tak kenal langsung.... apa perasaan sebagai manusia di ketika itu,,,,  
Akibatnya, dah 30 tahun duduk dalam UMNO, beliau ambil ketetapan tinggal UMNO dan bersama 14 orang lagi, dan isi borang jadi ahli PAS,,, Jadi kita kena ucapkan terima kasih kepada Dato Seri Zambry... Yang ini seorang lagi mangsa kebongkakkan Zambry, Cikgu Jauhari , sebelum ini aku dah ada keluar cerita mengenai kisahnya sila klik kesian-nasib-malang-pimpinan-umno. 
Untuk pengetahuan hangpa, kalau diikutkan Zambry memang berhutang nyawa dengan Cikgu Jauhari ni, apa tidaknya,, 5 hari 4 malam ia menumpang berlindung diri di rumah Cikgu ni apabila tonto-tonto upahan dari taukeh Cina kolam udang di daerah Lumut mencari Zambry diatas sebab-sebab yang aku sendiri pun malas nak ambik tau..... Sewaktu Zambry Ketua Pemuda UMNO dan nak bertanding Ketua UMNO Lumut dengan menentang Dato Wajdi Ishak, apa yang Zambry ada, harapkan teloq 2 biji ajalah, waktu tu dia bukannya ADUN lagi, di mana dia menumpang untuk menjalankan gerakkerja untuk menjatuhkan musuhnya Dato Wajdi, dia bukannya ada pejabat atau rumah di sekitar bandar Setiawan, hanya dengan belas ihsan Cikgu Jauhari ni memberikannya rumah beliau sebagai markas tempat Zambry menjalankan gerak kerja..oleh kerana terlalu ramai pemuda-pemuda UMNO yang terpengaruh dengan Zamry turut serta, terpaksalah Cikgu Jauhari ni menambahruang rumahnya dengan mendirikan dewan untuk kemudahan Zambry....Selepas Zambry dah menang Ketua Bahagian UMNO dengan menjatuhkan Dato Wajdi, beliau terus dilantik menjadi calon ADUN PANGKOR PRU 10 tahun 2004, apabila menang Zambry terus menjawat EXCO, bila tiba musim durian,, maka dusun Cikgu Jauhari di Titi Gantung menjadi tempatnya persinggahan kerana nak menumpang makan free buah durian bersama pencacai-cacainya,, apabila ia balik dari Ipoh ke Pangkor, dan biasa sekali tak silap aku tahun 2006, waktu anak bongsu aku dapat anugerah pencapaian terbaik dari Lembaga Tabung Angkatan Tentera, program tersebut diadakan di Hotel Crystal Setiawan anjuran BPTM Stiawan, Zambry telah dijemput untuk menyampaikan sumbangan tersebut, waktu itulah kali terakhir aku lihat Cikgu Jauhari yang dah tua masih lagi dok mengiringi Zambry ke majlis tersebut, Olek kerana Zambry nak menunjukkan beliau yang baik hati kononya, maka disuruh Cikgu Jauhari tu keluar pergi entah kemana,, aku tak pasti, tau-tau bila Cikgu Jauhari datang balik terkial-kial ia memegang seikat envelope putih, rupa-rupanya Envelope tu berisi wang sebanyak RM20, kononnya sumbangan peribadi dari Zambry untuk para pelajar yang diberi bersama dengan anugerah dari LTAT. Beberapa minggu yang lepas, Cikgu Jauhari telah dimasukkan ke Hospital Manjung, seorang pun tak ada pimpinan UMNO Lumut yang datang menziarahi beliau, kemudian Cikgu Jauhari telah ditukarkan ke Hospital Ipoh dan dimasukkan ke CCU, selama 22 hari di Ipoh, ada Zambry pi nak ziarah,,, haram.... tak nampak rupa langsung,, OK lah sibuk sebagai Menteri Besar,, apa salah hantar wakil,, Zambry tak ada, wakilnya pun ada, apa punya perangai Zambry ni,, inikah sikap seorang pemimpin.... 
Nampaknya Zambry ni lebih teruk dari Najib yang menjadi dalang dalam rampasan negeri Perak... Teruk-teruk najib pun,, hangpa boleh lihat sendiri... Walaupun Tuan Guru Nik Aziz musuh politik, tetapi sebagai sifat kemanusiaan, Najib boleh meluangkan masa menziarahinya,, berbeza dengan Zambry, Cikgu Jauhari nilah yang bertungkus lumus menaikkan dirinya sehingga ke tahap sekarang, tup-tup Zambry tergamak melupakannya dan menjadikan seumpama musuh..!!!.  
Nak tahu kenapa..... tunggu sambungannya.... jika aku masih diberikan kelapangan, sehat tubuh badan dan ingatan... Insyaallah.. ~manjungmari

07 di teluk batik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di teluk batik - Google Blog Search


Sambutan Rombongan KRT F2 ke <b>Teluk Batik di</b> luar jangkaan

Posted: 04 Jun 2012 09:08 AM PDT

KLIK PAUTAN DIBAWAH UNTUK GAMBAR GAMBAR LAIN
(Terima Kasih kepada Azie dan Rahim)
https://picasaweb.google.com/116862719552919258140/RombonganKrtF2KeTelukBatik3Jun2012#slideshow/5750198854569123794

3 Jun 2012- Setelah mengharung 4 jam perjalanan dari Batang Kali, akhirnya sampai jua rombongan KRT F2 yang disertai oleh sebuah bas dan 3 biji kereta dengan jumlah penyertaan seramai 61 orang kesemuanya.

Jumlah penyertaan pada rombongan ini ternyata melenyapkan kerisauan pihak pengurusan yang mana 5 hari sebelumnya tidak sampai separuh bas yang nak pergi!

Usaha gigih Biro Wanita yang diketuai oleh Puan Zaitun Ngah ternyata berbaloi dengan wajah kegembiraan dan kesenorokan yang terpancar dari muka setiap peserta sejak mula mencecahkan kaki di gigi air pantai teluk batik.

Dengan tabung KRT yang tinggal saki baki sementara menunggu peruntukan tahun ini dimasukkan,  Peserta rombongan yang hanya mendapat pengalas perut dipertengahan perjalanan tidak mempertikaikan langsung sumbangan kecil itu walaupun kos perjalanan ditanggung oleh peserta itu sendiri.

Sikap murni peserta yang menyumbang makanan dan minuman tambahan membuatkan keseronokan bersantai di pantai dapat dirasai semaksimum yang boleh tanpa memikirkan makanan yang telah tersedia sehingga balik!

Walaupun agak lewat tiba (matahari telah tengah diatas kepala), namun kesediaan abang kepada Ketua Biro Wanita KRT F2 merentang tali penanda kawasan ditempat yang begitu strategik sehari sebelum itu melegakan kami. Dengan kehadiran begitu ramai pelawat pada waktu cuti sekolah ini tidak memungkinkan kami mendapat tempat sebaik itu jika datang lewat!

Aktiviti yang dirancang tidak dapat dilaksanakan, namun peserta puas hati dengan acara bebas, dengan bermain bola tampar pantai, menaiki banana boat serta menaiki bot laju mengelilingi pantai tersebut.

Bagi yang tidak mahu membasahkan badan, duduk di kerusi santai yang disewa atau ditikar dibawah pokok teduh sungguh mendamaikan dan dapat menghilangkan tekanan dirumah atau ditempat kerja.

Alhamdulillah, kebimbangan dengan serangan obor obor tidak berlaku dan kami lebih yakin dengan adanya pengawal pantai yang cantik manis (pergghhh) sentiasa memerhatikan keselamatan pengunjung...

Mungkin sedikit keseronokan diragut tatkala terpaksa beratur panjang untuk masuk mandi dan tukar pakaian walaupun bangunannya terletak dibelakang kami dan bersebelahan dengan surau... tapi kami pasrah dengan kehadiran pengunjung yang luar biasa ramai.

Destinasi seterusnya tentulah mencari ikan bilis pangkor!

Masing masing tak menang tangan menjinjing beg plastik penuh dengan buah tangan untuk dibawa pulang...

Tepat pada masanya, kami berangkat pulang dengan seribu kenangan manis, walaupun terpaksa mengharung kesesakan yang luarbiasa sebelum jambatan sungai perak sampai ke simpang tiga.

Peduli apa dengan kesesakan, bukannya bawak kereta sendiri, kaki tak lenguh, penat boleh tidur dan boleh layan 5 vcd filem terbaru sepanjang perjalanan! Penat bermain air pantai belum hilang, tapi dalam bas dah mula berbincang hendak ke Terengganu sekali lagi!

KRT Bukit Depu.... bersedialah!

07 di kampar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kampar - Google Blog Search


BANJIR <b>DI KAMPAR</b> 12 APRIL 2012 — ABGTEROR HOTLINE NEWS

Posted: 12 Apr 2012 05:49 AM PDT

Post image for BANJIR DI KAMPAR 12 APRIL 2012

BANJIR DI KAMPAR 12 APRIL 2012 |  Seramai 1,145 penduduk dari tujuh buah kampung di Kampar dipindahkan sejak pagi tadi setelah kediaman mereka dinaiki air sedalam lebih tiga meter berikutan hujan lebat sejak petang Rabu hingga awal pagi Khamis.

Seramai 767 orang ditempatkan di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Kampar sementara 378 lagi di tempatkan di Dewan Pulau Bergading dekat Malim Nawar.

Hujan lebat yang turun sejak semalam menyebabkan banjir melanda di beberapa kawasan di negeri itu. Kira-kira 300 keluarga di sekitar Ijok di daerah Larut Matang turut terjejas dan dipindahkan akibat banjir.

Beberapa kawasan di Kampar hari ini mendapati terdapat puluhan kereta yang rosak tersadai di bahu jalan dan sehingga petang ini terdapat kawasan yang masih ditenggelami air.

Ban di tebing Sungai Kampar berhampiran Kampung Nyior juga rosak sepanjang kira-kira 20 meter mengakibatkan air dari Sungai Kampar melimpah ke kawasan berhampiran.Beberapa buah rumah juga kelihatan tenggelam hingga ke paras bumbung.

Rating: 7.5/10 (2 votes cast)
BANJIR DI KAMPAR 12 APRIL 2012, 7.5 out of 10 based on 2 ratings Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 di slim river - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di slim river - Google Blog Search


Pemandu maut, empat cedera dalam nahas <b>di Slim River</b> - Inimajalah

Posted: 17 Jun 2012 12:10 AM PDT

Who's Online

2 visitors online now

Kategori

Arkib

© 2009 - 2012 inimajalah.com.my

Penyiaran semula kandungan web ini adalah dibenarkan dengan hakcipta tertakluk di bawah Creative Commons berdasarkan syarat seperti di sini.

07 di sungai siput - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di sungai siput - Google Blog Search


UMNO Online - UMNO <b>Sungai Siput</b> Manfaatkan Saat-Saat Akhir <b>...</b>

Posted: 25 Jun 2012 04:06 AM PDT

Kategori Dari Bahagian

UMNO Sungai Siput Manfaatkan Saat-Saat Akhir Daftar Pengundi Baru

Oleh: Azlina Rosdy

SUNGAI SIPUT, 25 Jun – Tarikh 30 Jun adalah tarikh akhir untuk rakyat Malaysia yang layak mengundi mendaftar sebagai pemilih bagi membolehkan membuang undi semasa Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang sekiranya PRU diadakan selepas Ogos.

Oleh yang demikian, setiap UMNO Bahagian harus memainkan peranan penting memanfaatkan peluang yang ada bagi memastikan lebih ramai rakyat terutama ahli UMNO dapat mengundi.

Menurut Ketua UMNO Bahagian Sungai Siput Datuk Dzulkifli Harun, beliau telah mengarahkan agar sayap-sayap termasuk parti komponen agar lebih serius sebelum berakhirnya 30 Jun ini untuk memastikan Barisan Nasional (BN) mampu merampas kembali Parlimen Sungai Siput yang dimenangi oleh PKR dan juga Dewan Undangan Negeri (DUN) Jalong yang dimenangi oleh DAP pada PRU lalu.

"Kita memang memberikan perhatian yang lebih terhadap Parlimen Sungai Siput dan DUN Jalong kerana kita mahu memastikan Parlimen Sungai Siput mampu meyumbang kemenangan dua pertiga parti di PRU nanti.

"Sebab itulah, saat-saat genting ini harus digunakan sebaik mungkin agar kita dapat mendaftarkan seramai mungkin daftar pengundi baru. Saya juga berpuas hati dengan parti komponen yang turut sama memainkan peranan penting dalam membantu mendaftar pengundi baru," ujarnya kepada UMNO-Online.

Selain itu tambah beliau, setelah semua pihak bertungkus lumus memastikan daftar pengundi baru meningkat dengan baik, akhirnya semua akan terpulang kepada calon yang bakal diletakkan semasa PRU nanti.

"Kita memang tidak boleh menolak bahawa faktor calon juga memainkan peranan penting dalam memastikan kita berjaya dalam PRU. Sekarang ini soal calon harus dititik beratkan kerana sekiranya tersalah letak calon, kawasan yang sepatutnya menang juga kita boleh kalah," ujarnya lagi.

Baru-baru ini, Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof telah menyatakan bahawa Jun adalah detik paling sesuai untuk mendaftar sebagai pengundi sebelum senarai pemilih diwartakan pada Ogos depan.

Menurut Abdul Aziz, bulan Jun adalah bulan terakhir suku tahun 2/2012 dan selepas itu nama-nama tersebut akan dipamerkan pada bulan berikutnya iaitu Julai selama dua minggu. Jika tiada sebarang bantahan, senarai daftar pemilih berkenaan boleh diwartakan.

Semakan boleh dibuat melalui Call Centre di ibu pejabat SPR di Putrajaya di talian 03-8885 6565 ataupun menelefon ke pejabat-pejabat Pilihan Raya Negeri mulai 8.00 pagi hingga 5.00 petang, Isnin hingga Ahad tujuh (7) hari seminggu sepanjang bulan berkenaan.

Malah, semakan juga boleh dibuat menerusi Laman Sesawang SPR di www.spr.gov.my dengan cara memasukkan nombor kad pengenalan dalam ruang semakan yang disediakan dan maklumat pendaftaran pemilih akan dipaparkan; Sistem Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) dengan menaip SPRSEMAKNO.KAD PENGENALAN dan hantar ke 15888.

Semakan di kaunter SPR boleh dibuat di Ibu Pejabat SPR Putrajaya, ataupun di pejabat-pejabat Pilihan Raya Negeri dan dibuka pada hari Sabtu dan Ahad dari 8.00 pagi hingga 5.00 petang sepanjang bulan berkenaan. – MediaUMNO

Berita Bertarikh Semalam Pada 7:06 PM

07 di taiping - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di taiping - Google Blog Search


Panglima Perang Cyber: Jelajah Janji Ditepati <b>Di Taiping</b> Ahad Ini <b>...</b>

Posted: 15 Jun 2012 04:06 AM PDT

http://www.jelajahjanjiditepati.com/?page_id=412


Published with Blogger-droid v2.0.2

07 di kerian - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kerian - Google Blog Search


PASPB: PANAS <b>DI KERIAN</b> !!! Himpunan Epresi Anak Muda PAS <b>...</b>

Posted: 24 Jun 2012 06:30 PM PDT


Ini Himpunan Xpresi Hijau Anak Muda anjuran Dewan Pemuda PAS Parit Buntar

Photo: Pagi tadi berlangsungnya Program Xpresi Hijau Anak Muda parlimen Pt Buntar. Alhamdulillah smbutan luar jangkaan.!! Ank muda Bangkit..!!





Ini pula himpunan belia dan beliawanis anjuran Pergerakan UMNO Bagan Serai



07 di kinta - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kinta - Google Blog Search


Anwar Mabuk Melakukan Aksi Terlampau <b>di Kinta</b> Valley

Posted: 29 Jan 2012 09:53 PM PST

Semalam sewaktu Anwar Ibrahim @ 'Imam Mahadi' PKR difahamkan telah meracau dengan menari tarian wilwil  di atas pentas dihadapan puluhan penonton kaum India ketika melawat KInta Valley.
Anwar dikatakan dilihat seakan-akan mabuk todi menari tarian wil wil dengan penuh keseronokan di atas pentas selama 5 minit.

07 di sungkai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di sungkai - Google Blog Search


Seorang maut, 2 cedera tertimbus <b>di Sungkai</b> – Perak Today

Posted: 22 May 2012 07:52 AM PDT

Seorang pekerja sebuah syarikat pembinaan maut, manakala dua lagi cedera apabila tertimbus dalam timbunan tanah sedalam empat meter ketika melakukan kerja-kerja mengorek lubang di Jalan Masjid, Felda Besout 2, dekat Sungkai, hari ini.

Ketua Polis Daerah Tanjung Malim Supt Osman Nayan, berkata kejadian berlaku pada kira-kira pukul 1.30 tengah hari ketika mangsa yang meninggal dunia, Mohd Nor Fitri Musa, 25, serta dua lagi rakannya Nuzul Mohamad Shaari, 25, dan Mohd Shahril Zaidi Mohd Ismail, 24, sedang melakukan kerja-kerja mengorek lubang untuk menanam kabel di kawasan berkenaan.

Beliau berkata Mohd Nor Fitri meninggal dunia di Klinik Kesihatan Felda Besout akibat cedera parah di bahagian kepala manakala dua lagi rakannya yang cedera turut dirawat di klinik yang sama.

Katanya ketiga-tiga mangsa tertimbus apabila tanah di bahagian tepi tebing lubang yang dikorek runtuh.

Dua pekerja Telekom Telekom Malaysia Bhd yang berada di tempat kejadian bagi memantau pekerja terbabit yang melakukan kerja-kerja mengorek lubang untuk syarikat berkenaan cuba membantu mangsa tetapi gagal.

Mereka kemudiannya menghubungi pihak polis.

Ketiga-tiga mangsa dikeluarkan oleh anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat dengan mengunakan jentera pengorek dan kesemua mangsa dihantar ke klinik berhampiran untuk rawatan.

Mayat Mohd Nor Fitri kemudiannya di hantar ke Hospital Slim River untuk bedah siasat.

Polis mengklasifikasikan kes tersebut sebagai mati mengejut.

- Bernama

07 di kamunting - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kamunting - Google Blog Search


Warga Iraq dedah dakwaan penyeksaan <b>di Kamunting</b>

Posted: 22 Jun 2012 02:58 AM PDT

Seorang warga Iraq yang ditahan bawah ISA di kem Kamunting hari ini mendedahkan penyeksaan yang didakwa dialaminya kepada peguam.

Sami Hammad yang ditangkap dan ditahan ejak Mac tahun lalu cuba membunuh diri lebih dua kali kerana tidak dapat menahan "penyeksaan" ala Guantanamo, kata jurucakap Lawyers for Liberty Fahdiah Nadwa Fikri.

Hammad ditangkap dan ditahan di ibu pejabat polis Bukit Aman selama 60 hari, di mana beliau mendakwa diseksa, sebelum dihantar ke pusat tahanan ISA di Kamunting, Perak.

Polis yang menyoal siasat lelaki tersebut pada satu masa didakwa membuatkan individu tersebut tidak tidur selama 72 jam, apabila gagal mendapatkan pengakuan bahawa lelaki tersebut cuba menyeludup pemohon suaka Iraq ke Australia.

Muhammad ditangkap atas dakwaan menyeludup manusia, beberapa hari selepas tiba di Kuala Lumpur untuk satu kunjungan "berkaitan perniagaan." - Malaysiakini

Posted by Shafiq Mujahid on Friday, June 22, 2012
Article about Warga Iraq dedah dakwaan penyeksaan di Kamunting
- from the website NICE ZONES

Warga Iraq dedah dakwaan penyeksaan di Kamunting

Based On: 10 out of 10 Ratings: 9305190 User Reviews: 51137 Reviewer: Shafiq Mujahid

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved