Rabu, 26 September 2012

07 di hutan melintang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di hutan melintang - Google Blog Search


Panas! BN menghina rakyat <b>Hutan Melintang</b> : Media Perak

Posted: 15 Jul 2012 05:45 AM PDT

Ingat lagi pasal perasmian balai bomba baru  Hutan Melintang yang aku pernah tulis aritu? Alhamdulillah, setakat ni aku tak dengar lagi ada kebakaran di kawasan kami ni. Harap-harap pun tak la. Tambah-tambah dekat-dekat nak puasa ni..nak raya pulak lepas tu kan?

Cuma yang tak sedap telinga aku mendengarnya ialah ada cerita di balik cerita. Macam ni. Hari tu aku cuma tulis perasmiannya dibuat oleh Raja Muda Perak. Yang datang mestilah ramai. Termasuklah pak-pak menteri dan mak-mak menteri. Zahid Hamidi ada. MB Zambry tu pun ada. Dia kan MB Perak walau pun hati aku masih berat nak mengaku dia sebagai MB aku.

Ok. Yang aku terpanggil nak buat susulan cerita ni sebab YB Kesavan, wakil rakyat DUN Hutan Melintang rupa-rupanya tak diundang masa perasmian tu. Mana aku tau? YB sendiri yang cerita pada aku dan sorang lagi team Media Perak. Dia hanya tau bila melihat banner-banner yang begitu banyak dipasang di merata tempat dari Teluk Intan sampailah ke Hutan Melintang. Dan dia berharap dari hari ke hari,  dia akan terima kad undangan. Tunggu punya tunggu, hampeh!

So, pada hari perasmian dia pun pergi. Sampai kat dalam , YB memperkenalkan diri di bahagian protokol. Depa tanya ada kad jemputan tak? YB kata dia wakil rakyat situ tapi dia takde terima apa-apa kad. Oleh kerana banyak sangat soal jawab, dia pun bergerak ke khemah orang awam. Tak lama lepas dia tercegat di situ sebab bangku semua dah penuh, datang la  sorang pegawai. Dia ajak YB masuk ke bawah khemah tetamu kehormat yang bersebelahan dengan pentas di raja.

Tapi  macam tadi, YB memberitahu dia tak nak ke sana sebab dia takde terima kad! Tak lama lepas tu, datang sorang lagi pegawai,yang pangkatnya agak besar sikit dari yang tadi, mengajak YB masuk ke bawah khemah kehormat. Sekali lagi YB menjawab dia tak akan masuk ke situ sebab dia tak terima jemputan secara rasmi. " Biarlah saya duduk bersama rakyat yang telah memilih saya sebagai wakil mereka..dan saya anggap kedatangan saya ini sebagai rakyat.." Maka terkulat-kulatlah pegawai tu mendengar jawapan YB Kesavan.

Setelah  YB berdiri sekian lama, majlis pun tamat. Raja Nazrin yang diiringi  Zahid Hamidi, Zambry dan orang-orang  kenamaan berjalan untuk menyantuni rakyat jelata. Bila sampai  di khemah orang awam, YB pun turut sama bersalam dengan Raja Muda! Yang bestnya YB menegur Raja Muda. " Ampunkan patik,Tuanku. Patik wakil rakyat Hutan Melintang datang sama-sama menyambut Tuanku walau pun patik tak dijemput secara rasmi.." Raja Muda menjawab, " Ohh..YB, I am happy to see you here..How are you? We talk about it later.."  Haaa…. Pucat pasi muka si Zahid Hamidi dan Zambry!

Ok. Itu kes pertama. Rupanya BN ni memang haprak. Aku tak tau apa ada dalam kepala otak depa? Pada 6hb.Julai yang lepas, satu upacara pecah tanah telah selamat dijalankan di sini. Orang Kampung Sg Ipil hinggalah ke Sungai Dulang bakal dapat jalan baru! Dan projek ni termasuk dalam DUN Hutan Melintang!  Sekali lagi YB Kesavan tak dijemput! Ni apa celop ni???? YB jugak yang ceritakan perkara ni  pada kami  di malam pelancaran bilik gerakan pilihanraya PR di Parit 11 , Sungai Sumun dua  minggu yang lepas.

Terang-terang ini projek Jabatan Kerja Raya Perak untuk rakyat Perak tapi korang tengok la..Semua projek dah jadi projek BN! BN benar-benar dah menghina rakyat Hutan Melintang dengan menafikan YB Kesavan sebagai wakil rakyat yang sah. Ate? Apa tunggu lagi? PRU 13 kita talkinkan semua konco-konco BN . Jangan dibagi peluang lagi walau sebesar hama.

Berani buat perubahan …^_^

Related posts:

07 di gopeng - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di gopeng - Google Blog Search


Pemimpin KEADILAN ziarah mangsa kebakaran <b>di Gopeng</b> <b>...</b>

Posted: 14 Aug 2012 01:01 PM PDT

Kebakaran pada jam 3.45 petang pada 27 Julai 2012 menyebabkan lima rumah di Kampung Paip Pili, Gopeng, Perak, hangus. Mujur tiada kemalangan jiwa dilaporkan.

Semua mangsa yang terlibat seramai 11 orang dewasa dan 15 kanak-kanak – semuanya penduduk tempatan.

Menurut laporan Ketua Balai Gopeng dikenali sebagai Encik Wan, punca kebakaran masih lagi dalam siasatan.

Mengikut seorang penduduk tempatan, Bah Daguih berusia 57 tahun, api merebak sangat cepat dan ditambah lagi dengan letupan tong gas setiap rumah.

Apatah lagi, katanya, angin pada petang itu bertiup agak kencang.

Chang Lih Kang selaku ADUN Teja bergegas ke tempat kejadian sebaik sahaja mendapat maklumat.Turut hadir ialah Ketua Penerangan AMK Perak, Tomi yang kebetulan dimaklumkan lebih awal.

Setelah Chang Lih Kang mengambil beberapa keterangan pada mangsa kebakaran, beliau menghubungi Jabatan Kebajikan Masyarakat Kampar, Perak untuk memberi bantuan kilat terhadap semua mangsa.

Ahli Parlimen Gopeng, Lee Boon Chye juga turun padang untuk memberi bantuan. Jumlah kerosakan semua dianggar RM100,000

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=34592

07 di seri iskandar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di seri iskandar - Google Blog Search


KISAH KELUARGAKU...: Bercuti <b>Di Seri Iskandar</b> Perak

Posted: 18 Sep 2012 04:13 PM PDT


Oleh Roslan Saidin:

Memandangkan tidak ada apa-apa yang perlu dibuat dan kebetulan pula cuti 3 hari, aku berkesempatan bercuti dengan anak-anak di Seri Iskandar Perak. Emaknya pula mengikuti rombongan sekolah bercuti di Kuala Lumpur.

Gambar-gambar yang sempat dirakam ketika bercuti...




07 di pangkor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di pangkor - Google Blog Search


~ ME, MYSELF and I ~: <b>Pangkor</b>...apa yang ada <b>di</b> pulau ini?

Posted: 18 Sep 2012 01:05 AM PDT

Bagi makcik..Pantai Teluk Nipah, Pulau Pangkor ini suasana  sangat lah sesak pada waktu-waktu cuti umum.  Ramai yang mengambil peluang menghabiskan cuti-cuti mereka di sini. Daripada tempat penginapan, gerai-gerai makan, pantainya adalah dipenuhi dengan ramai orang.


Hari Ke2, masa diisi dengan bersiar-siar dan melawat sekitar Pulau. Antara tempat-tempat lawatan adalah ke KILANG SATAY IKAN, KUIL BUDDHA FOO LIN KONG, KOTA BELANDA...



Untuk info aje...kami telah bertanya kepada pemandu yang membawa kami ke Kilang Satay Ikan ini. Ini saja ke kilang memproses makanan yang ada di Pangkor ini? Katanya.."tempat ini dijamin kebersihannya dan pekerja-pekerja di kilang ini adalah berbangsa Melayu. Takut kalau dibawa ke kilang proses yang lain..takut nanti semua orang tak sanggup dan tak lalu pulak melihatnya". Aah kan..betul la tu..kalau tengok pun dah tak sanggup..nak memakannya apatah lagi...:-(

Bawah ni gambar-gambar di FOO LIN KONG TEMPLE..




 Replika Tembok Besar China 
(malas nak panjat bukit..shoot gambar dari bawah jer :-p)








 Berdekatan dengan Kota Belanda ini, ada sejarah peninggalan BATU BERSURAT
Atas batu bersurat ini terdapat lukisan gambar harimau. Dikatakan pada tahun 1743,  salah seorang anak pembesar Belanda telah dibaham harimau semasa bermain-main di kawasan ini. Jadi lukisan ini adalah sebagai mengingati anak pembesar Belanda yang hilang tersebut.Walau bagaimanapun di kalangan penduduk di sini, anak pembesar Belanda berkenaan telah dicolek oleh Lanun. Kalau nak tahu sejarah Pulau Pangkor lebih lanjut boleh lah ke sini.
Disebabkan cuaca panas terik dan anak-anak sibuk nak mandi manda di pantai..dari Kota Belanda ini terus balik ke resort. Petangnya anak-anak berendam, berguling sakan dalam air laut.

07 di teluk intan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di teluk intan - Google Blog Search


Era Pasca: video ceramah Pelakon Hairie Othman <b>di Teluk Intan</b> 26 <b>...</b>

Posted: 10 Jul 2012 08:54 AM PDT

@hairieothman
Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 
Do you Like this story..?

07 di bagan datoh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di bagan datoh - Google Blog Search


BUAT TATAPAN SAHABAT...PEMBANGUNAN <b>...</b> - PAS <b>Bagan Datoh</b>

Posted: 21 Jul 2012 05:45 AM PDT

BUAT RAKAN - RAKAN YANG RINDUKAN KAMPUNG HALAMAN DI BAGAN DATOH:
KAMI PAPARKAN BEBERAPA WAJAH TERKINI DI PEKAN BAGAN DATOH :










07 di malim nawar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di malim nawar - Google Blog Search


Helikopter terhempas dan terbakar <b>di Malim Nawar</b> | bLOg aChOY

Posted: 14 Dec 2010 04:11 PM PST

                             (gambar dari koleksi saya , beberapa minit selepas kejadian)
saya ada gambar yg lain lagi, tapi biarlah satu je saya upload, sebab yg lain memang menyayat hati untuk ditatap.

KAMPAR 14 Dis. - Seorang pegawai polis berpangkat Inspektor maut selepas helikopter Robinson 44 (R-44) yang dipandunya secara solo terhempas dan terbakar di sebuah bekas lombong di Malim Nawar, hari ini.

Nahas yang berlaku berhampiran Estet Liang Kee di sini, pukul 2.15 petang itu, mengakibatkan Mohd. Sukri Osman, 31, mati di tempat kejadian apabila sebahagian tubuhnya dari paras pinggang ke atas melecur.

Pemangku Ketua Polis negeri, Datuk Zakaria Yusof berkata, mangsa adalah antara salah seorang daripada lapan pegawai polis yang menjalani latihan di syarikat penerbangan swasta, Integrated Training and Services Sdn. Bhd., selama enam bulan sejak September lalu.

Menurutnya, mangsa yang berasal dari Permatang Tok Gelam, Kepala Batas, Pulau Pinang, sedang melakukan latihan pendaratan tempur secara solo dari pusat latihan penerbangan itu berpangkalan di Ipoh.

"Saya difahamkan Mohd. Sukri merupakan seorang pemandu helikopter berpengalaman kerana telah melakukan 35 jam penerbangan.

"Helikopter dipandu mangsa dikatakan mengalami masalah mekanikal. Polis menyerahkan kes itu kepada DCA (Jabatan Penerbangan Awam) untuk siasatan," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Mohd. Sukri meninggalkan seorang anak dan isteri. Mayatnya dihantar ke Hospital Kampar untuk dibedah siasat.

                                            gambar dari utusan

Dalam pada itu, seorang saksi, P. Chandrasegaran, 51, berkata, helikopter tersebut dilihat terbang rendah di kawasan bekas lombong berkenaan sebelum jatuh terhempas.

"Semasa kejadian saya sedang memandu lori membawa muatan pasir untuk dibawa keluar dari kawasan ini.

"Sebaik sahaja terhempas, helikopter itu terpelanting sejauh kira-kira 10 meter sebelum meletup dan terbakar," katanya.

Chandrasegaran yang terkejut melihat kejadian tersebut segera memaklumkannya kepada Balai Polis Malim Nawar berhampiran.

07 di jelapang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di jelapang - Google Blog Search


<b>Jelapang</b> La Nie..: Pakatan rancang konvensyen mega <b>di</b> Bukit Jalil

Posted: 11 Sep 2012 06:36 AM PDT


KUALA LUMPUR: Pakatan Rakyat dalam perancangan akan menganjurkan Mega Konvensyen Pakatan Rakyat di Stadium Bukit Jalil pada 3 November nanti.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali pada sidang media di Pejabat Agung PAS hari ini memberitahu perkara tersebut akan dibawa ke mesyuarat Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat esok.

"Mesyuarat hari ini telah memutuskan agar satu himpunan Mega Konvesyen Pakatan Rakyat diadakan di Stadium Bukit Jalil pada 3 November nanti.

"Dan kita berharap pihak kerajaan mahupun perbadanaan stadium dapat memberi keizinan kepada kita untuk mengadakan himpunan tersebut," jelasnya

sambung lagi...

07 di tapah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di tapah - Google Blog Search


MERIAH DAN CERIA <b>DI</b> RUMAH TERBUKA PAS <b>TAPAH</b>

Posted: 28 Aug 2012 05:08 AM PDT

Sambutan Hari Raya Aidilfitri PAS Kawasan Tapah telah diadakan pada 25.8.2012 bersamaan 7 Syawal pada hari sabtu yang lalu bertempat di Pasti Batu 3 Temoh,Tapah.

Program yang bermula 10 pagi itu di mulakan dengan alunan nasyid dari kumpulan Ar Ridha,bacaan doa serta ucapan dari pimpinan-pimpinan peringkat negeri dan kawasan.Turut hadir pada majlis tersebut ialah Pesuruhjaya PAS Perak Ustaz Abu Bakar Husin,Bah Tony seorang peguam orang Asli dan aktivis,pimpinan2 dari PKR dan DAP.

Turut memeriahkan lagi sambutan rumah terbuka PAS Tapah pada tahun ini ialah pelakon Abby Abadi, yang mendapat perhatian dari pengunjung yang hadir untuk bersalaman dan bergambar.

Sambutan amat diluar jangkaan dengan kehadiran orang ramai ,semua juadah telah disediakan oleh cawangan-cawangan PAS yang berada di Dun Air Kuning dan Chenderiang.Antara menu-menu yang disediakan adalah satay,lemang,rendang,pizza,bihun sup,kuih muih dan juga buah-buahan.

Tetamu2 jemputan yang hadir termasuk Pesuruhjaya PAS PERAK Ustaz Abu Bakar Husin Tetamu selebriti Abby Abadi juga hadir untuk memeriahkan majlis rumah terbuka pada tahun ini. Antara para tetamu yang hadir..... Para tetamu menikmati hidangan yang disediakan lemang,satay serta nasi impit. Pimpinan DAP dan PKR  Parlimen Tapah turut hadir.
AJK DMP Tapah Muslimat  yg bertungkus lumus  dan sebagai urusetia program memastikan makanan yg disediakan mencukupi.

Abby Abadi menjadi tumpuan pada hari itu..

Ustaz Abu Bakar dan YDP PAS Tapah Saudara Rahim Cheng  Antara tetamu yang hadir ...DHPP Kawasan Tapah Majlis di serikan juga dengan alunan nasyid dari kumpulan AL RIDHA Menjamu selera dengan juadah disediakan..
Satay menjadi tumpuan tak kira tua dan muda... Anak2 kecil menikmati aiskrim yang disediakan

Blog Hamba: Gambar Suspek Kes Rogol <b>Di Tapah</b>, Perak

Posted: 07 Sep 2012 02:41 AM PDT

TAPAH: Polis kini memburu tiga suspek kerana merogol seorang pelajar berusia 15 tahun secara bergilir di sebuah rumah di Kampung Muhibbah, Batu 33, dekat sini, lewat tengah malam Isnin lalu hingga awal pagi keesokannya. 

Ketua Polis Daerah Tapah, Superintendan Som Sak Din Keliau, berkata, mangsa membuat laporan polis selepas berjaya melarikan diri. 

Petikan dari: Berita Harian

Susulan dengan itu, pihak IPD Tapah telah mengeluarkan gambar suspek  yang dikehendaki berhubung dengan kes itu. Berikut adalah gambar-gambar suspek yang dikaitkan dengan kes rogol ini.

Orang ramai yang mempunyai maklumat atau mengetahui dimana suspek berada sila hubungi IPD Tapah ditalian 05-4011222



p/s : Diorang ni memang dah tak boleh dibiarkan lagi. Minta kerjasama orang ramai untuk mengesan suspek-suspek ini. 

Sumber gambar:  Facebook IPD Tapah

07 di taiping - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di taiping - Google Blog Search


my RLM 2012: Rumah Sewa Guru Pelatih RLM Terbakar <b>di Taiping</b>

Posted: 25 Aug 2012 11:17 PM PDT

(Berita dihebahkan ke Blog RLM 2012)
Salam & Salam 1 Malaysia,
.
Dukacita dimaklumkan bahawa rumah sewa Guru Pelatih(GP) RLM kita di Taiping telah terbakar pada hari Jumaat 24 Ogos lalu. Seramai 5 orang GP kita tinggal sehelai sepinggang dan telah berpindah ke rumah lain.

Sehubungan dengan itu, dipohon sumbangan Pusat Pengajian untuk membantu GP berkenaan. Saya akan ke sana seberapa segera sebaik sumbangan diperoleh untuk mereka.
.........................................................
Yus'aiman Jusoh @ Yusoff,
Lecturer, Educational Studies,
College of Arts and Sciences,
Universiti Utara Malaysia,
06010 Sintok, Kedah, Malaysia
.

07 di beruas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di beruas - Google Blog Search


Persidangan Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian <b>Beruas di</b> <b>...</b>

Posted: 02 Sep 2012 02:17 AM PDT

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan Memberi Duit Raya Kepada Sebahagian Kanak-Kanak Selepas Merasmikan Persidangan Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Beruas di Pantai Remis, Pagi Tadi.

07 di kuala sepetang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kuala sepetang - Google Blog Search


4fn1mf-family: Seharian <b>di Kuala Sepetang</b>.

Posted: 11 Jul 2012 08:00 PM PDT

Tapi masih tergedik nak tepek jugak kat sini.
Semua ini adalah kenangan
kan..kan..kan....
Hari ke 2 lawatan kami bergerak ke negeri Perak pulak setelah
Tempat yang jarang kita masukan dalam list lawatan
ialah ke Tempat Pembuatan Arang di Kg Dew, Kuala Sepetang......
Bukan pergi cari mee yang femes ames tu tetapi mencari arang.....
Ini pun kali pertama ibu sampai ke tempat pembuatan arang nie.
Mak aiiiii...baru tahu bertapa sukar nak hasilkan arang.
Perlu banyak tenaga, memakan masa dan berisiko
kerana kawasan tu dipenuhi dengan abu, habuk, asap dan bahang kepanasan.
Ibu masuk sekejap pun dah rasa tak tahan.
Statement mengada-ngada..sila jangan muntah ye!!!!!!
Terpaksa mencari inhaler dalam handbag untuk legakan nafas yang mula sesak....

Dapur pembakar arang berbentuk iglu.
Di sinilah proses pembuatan arang berlaku selama 1 bulan........

 Naurah dan rombongan meminang..Oppss!!! rombongan murid sekolah.
Yang kelakarnya  Naurah melaram dengan skrit kembang berwarna putih.
Bayangkan pergi ke tempat macam tu...
Apa-apa jelah kakak....Nak buat macam mana, si Naurah ni dah mula
menunjukkan ciri-ciri suka melaram macam si ibu masa zaman muda-muda dulu dan 
hingga sekarang...hehehe......
 Tetapi yang pasti Naurah akan tekun mendengar setiap apa yang diterangkan.
Itulah Naurah, dia seorang yang serius dalam setiap pembelajaran...
Membuat catatan setiap apa yang didengar.....

 dan si adik,Farouk dengan cara yang tersendiri.
Catatannya diproses di otaknya (kata si farouk..)
Suka suki meninjau sendiri apa yang menarik minatnya...berbezakan mereka berdua....
Farouk cuba mengikis kulit-kulit kayu sebelum bermulanya proses pembakaran arang.
Baru dia tahu bertapa sukarnya untuk mendapatkan wang...
Kalau tak silap ibu, kerja mengikis sebatang kayu ni cuma dibayar 18 sen sebatang..
Sedangkan 1 iglu tu mampu menghasilkan Rm16,000-RM18,000 sebulan.
Iglu di situ saja ada dalam 5-6 buah.....

 2 orang BFF ni dah mula kepanasan di dalam bangsal tu.
Lepak-lepak ambil angin kat tepian sungai kecil.....
 Dah penat bertenggek kat batu, Farouk bertenggek pulak di tepi sungai........

Dah mula meneroka ke tempat lain.

Katanya nak tangkap ikan la, nak tangkap sotong la, nak tangkap kuda laut la..
Alahai macam-macam la auta budak sorang nie.
Ibu tahu farouk dah bosan dok kat dalam tu.
Lagi pun cuaca hari itu memang membahang........
Selepas selesai acara lawatan ke sini kami bergerak untuk
solat dan makan tengahari (di taja) di Masjid Kg Dew.... 
Selesailah siri jelajah ke Pulau Pinang dan Perak.........

p/s:
2 hari ibu kena menghadiri bengkel.
Bukan bengkel baiki kereta ye tetapi Bengkel berkaitan
dengan talian internet......

07 di lenggong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di lenggong - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>Di</b> MRSM <b>Lenggong</b> September 2012

Posted: 03 Sep 2012 01:32 AM PDT

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dipelawa untuk memohon jawatan kosong di MRSM Lenggong, jawatan kosong adalah seperti berikut :


1. Juruteknik Komputer

tarikh tutup 17 spetember 2012

permohonan adalah melalui portal jobsmalaysia


07 di kuala kurau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kuala kurau - Google Blog Search


Rumah Untuk Disewa-Kampung Parit Abas <b>Kuala Kurau</b> Perak <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 07:24 PM PDT

Maklumat Rumah sewa/ Rumah untuk disewa:

Rumah Untuk Disewa-Kampung Parit Abas Kuala Kurau Perak-kawasan kampung rumah batu di Kampung Parit Abas Kuala Kurau Perak
Tuan Rumah: Melayu, Ada 2 bilik dan 1 bilik air. Mempunyai ruang tamu yang luas.
Dari luar jalan utama/besar hanya 500meter. Dekat pekan, dekat bank BSN dan RHB, dekat sekolah rendah kuala kurau, dekat masjid kuala kurau, Kedai-kedai pakaian, barang runcit dan pasar pagi/malam
Disekitar rumah- dekat surau 15m, dekat kedai runcit 10m, kedai jeruk 15m, kedai ikan masin 15m dan rumah jiran-jiran berdekatan.
Kuala Kurau merupakan kawasan berdekatan laut dan berdekatan dengan pusat pelancongan iaitu kuala gula.

Berminat-hubungi segera Pn Hajah Siti Sehah 60122853237 / Tn Hj Bakri 0175755230

By rumahsewa.com

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved