Ahad, 30 Disember 2012

07 di teluk batik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di teluk batik - Google Blog Search


inazamrifamily: Sehari <b>di Teluk Batik</b>

Posted: 23 Dec 2012 04:16 PM PST

Salam pagi Isnin.Ramai yg kerja ke or ramai yg amik cuti hari ni ?Saya cuti hari ni.Semalam hari Ahad bawak anak2 ke pantai Teluk Batik.Cuti sekolah pun dah nak abis kan...so jalan2 dekat2 je smlm lepas wat sarapan nasi goreng terus je tapau utk makan di Teluk Batik.
Pantai Teluk Batik Lumut Perak.
 Sabtu dan Ahad tu ada pesta bilis gak kat Teluk Batik ni..patut la punye ramai orang...di tambah lagi dengan cuti sekolah ni.Saya pukul 9 pagi dah sampai..ingatkan mula2 tu mesti org belum ramai coz masih awal...rupanye berduyun umat manusia .

kemah ni mmg sentiasa di bawa ke mana2.Dah 10 tahun usia kemah kami beli ni..masih tahan sampai sekarang.Senang nak salin2 baju untuk mandi dan bersiap.
anak2 n ayahnya aje mandi...maknye tak suka mandi air laut (bajet taknak sunburn ler tuuu hihi)

dah siap pakai baju pelampung  nak naik banana tu...tunggu gilirian ok
sementara menanti ketibaan.

selepas dicampakkan dari banana tu...puas

adik mula2 yakut pastu sonok..
sebelum balik harus dapatkan sikit ole2...dpt topi sorg satu n sotong kering bakar..tu je beli.
Usaha saya untuk memujuk anak2 ke cameron esok gagal.Dah lama tak ke Cameron coz anak2 tak suka.Dorg suka ke Genting tapi mggu pertama cuti sekolah haritu dah ke Genting ,so esok saya nak la ke Cameron tapi anak2 taknak..alasan dorg..."bosan la mama...tengok pokok teh je pun..."
Waterpark kat  Genting aritu sudah awal cuti ritu..waterpark n air panas Sg Klah pun sudah cuti awal thn ritu,Lost world pun sudah,Bukit Merah lama tak pegi,Sunway Lagoon tak leh tiap thn coz byran tggi so esk sbb korg taknak ke cameron so mama pilih ulu cepur je..tak yah modal heeeeeee....tu pun tengok cuaca ye nak mandi air terjun ni.
Selamat bekerja bagi yg bekerja hari ni ye...luv ya!

07 di teluk intan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di teluk intan - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Qhaliff dan daddy <b>di Teluk Intan</b> dah ..

Posted: 16 Sep 2012 01:22 AM PDT

Sejarah tempat ni .. Dari mula nikah , mengandung dan akhirnya, Qhaliff muncul pasti akan bergambar kat tempat ni .. hehe ..

Tujuan utama sebenarnya selain nak bwk org tua aku jalan jalan ialah nk ke sini yakni umah abang ipar aku .. haaa .. Raya kan .. hehe ..

Ramai gak orang area ni time cuti .

Published with Blogger-droid v2.0.9

07 di tapah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di tapah - Google Blog Search


Taiping Mali: Kelentong Anwar <b>di Tapah</b> 17 Dis 2012

Posted: 17 Dec 2012 07:25 PM PST

Malam tadi di Tapah Anwar meneruskan agenda pembohongannya.

Antara kata Anwar ialah ;

Harga barang naik, kerja tak ada, tanah orang asli pun Umno rampas, camera AES untungkan kroni, negeri Perak kaya, tanah banyak tetapi orang nak buat rumah pun susah.

Balak Umno sapu, lembu Umno sapu, Saham Bumi Umno ambil.

Gaji menteri sebulan RM 80 ribu tarak malu, ambil orang punya wang.

Anwar juga hina lagu Anak kecil Main Api , lagu ciptaan Prof Dr Tan Sri Nordin Kardi, Lagu ini dulu pun Anwar menyanyi semasa dia jadi orang kuat program BTN.

Anwar saperti biasa akan turunkan harga minyak, hapuskan PTPTN.

Anwar kata dia jadi menteri kewangan negara tak ada hutang tetapi Najib jadi menteri hutang negara RM 549 billion.

Anwar kata anak Cina dapat 13 A SPM tak dapat masuk IPTA kalau dia jadi PM semua orang boleh masuk U.

Anwar! Pooooorah
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

07 di kuala sepetang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kuala sepetang - Google Blog Search


<b>KUALA SEPETANG</b> ECO TOURISM Mangrove Tour, Bird Watch <b>...</b>

Posted: 23 Dec 2012 08:52 PM PST

Sejarah:
Mee Banjir Udang Mak Teh merupakan pengasas keagungan mee udang di Kuala
Sepetang yang sudah terkenal di seluruh Malaysia. Menjadi lebih terkenal lagi
apabila terbit dalam pelbagai program Majalah 3 TV3, RTM, NTV7, ASTRO dan
rencana dalam pelbagai penerbitan massa.

Sos pekat secukup rasa menjadi pelengkap kepada timbunan udang yang menutup
mee.
Terdapat dalam 3 saiz udang dengan harga antara 7-17 Ringgit Malaysia.

Rombongan yang menempah secara berkumpulan akan diberikan air berperisa
percuma.

Juga terdapat pelbagai menu lain seperti nasi goreng udang & ayam, sate dan
western food.

Setiap pelancong yang berkunjung ke Kuala Sepetang semesti mencuba kelazatan
mee banjir udang mak teh.

Juga menyediakan perkhidmatan penginapan, bot untuk menjelajah hutan paya
laut, dolfin dan kelip-kelip.

Price: RM 12

07 di kuala kurau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

07 di kuala kurau - Google Blog Search


cOraT cOret NusHA : Telur masin <b>Kuala Kurau</b>

Posted: 18 Dec 2012 08:23 PM PST

Siapa suka telur masin angkat tangan. Eh, yang angkat mouse buat apa. Hihihi. Gurau ya. Telur masin ini aku beli time pergi kenduri kahwen di Kuala Kurau bersama keluarga. Alang-alang dah sampai, beli terus. Sedap!
- fresh lagi time beli, baru beberapa hari -
Dalam sekotak ada 20 biji. Harga RM 13 sahaja. Oh ya, bukan setakat telur masin je pemes tapi ikan masin pelbagai jenis pon ada. Jangan lupa singgah ya kalau ke Kuala Kurau.
# Kuala Kurau dan Batu Kurau adalah tempat yang berlainan ya

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved