Jumaat, 3 Jun 2011

07 di hutan melintang - Google Blog Search

07 di hutan melintang - Google Blog Search


SK <b>Hutan Melintang</b>, 36400 <b>Hutan Melintang</b>, Perak: TOKOH GURU <b>...</b>

Posted: 20 May 2011 06:58 AM PDT

Dilahirkan pada tahun 1959, Berkelulusan Diploma Perguruan dari Institut Perguruan Sultan Idris pada tahun 1981 dan Ijazah Sarjana Muda dari Universiti Perguruan Sultan Idris pada tahun 2005. Mula berkhidmat sebagai guru sejak tahun 1981. Pernah bertugas di SK Hutan Melintang sebelum ini iaitu pada tahun 1990 sehingga 1996. Sekolah terakhir beliau ialah SK Teluk Buloh, Hutan Melintang, dan beliau memulakan tugas sebagai Guru Besar SK Hutan Melintang bermula pada 3 Oktober 2008. Beliau kini menetap di No 19, Taman Mewah, Hutan Melintang, Perak.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Program Ziarah Keluarga Miskin Pemuda UMNO Cawangan Simpang 4 <b>...</b>

Posted: 21 May 2011 02:23 AM PDT

Pergerakkan Pemuda UMNO Simpang 4 yang diketuai Ketua Pemuda Cawangan, Saudara Mohd Khairul Azam serta Naib Ketua Pemuda Cawangan, Saudara Mohd Najib Mokhtar turun padang ke kawasan Kampung Sungai Timah untuk menjalankan Program Ziarah Keluarga Miskin di sekitar kawasan Simpang 4, Hutan Melintang.

Pergerakkan Pemuda UMNO Cawangan Simpang 4 telah mengambil langkah dalam menghulurkan sedikit bantuan berupa barang-barang keperluan dapur bagi keluarga-keluarga miskin ini ini. Menurut Ketua Pemuda Cawangan Simpang 4, Mohd Khairul Azam, program ziarah ini telah dimulakan hampir 2 tahun yang lepas dengan menumpukan pemberian bantuan-bantuan kepada golongan miskin di kawasan Simpang 4, Hutan Melintang. Program ziarah ini dilaksanakan secara menyeluruh dan tanpa batasan bangsa sama ada Melayu, Cina dan India.


Bantuan barang dapur dihulurkan oleh Mohd Azam, Ketua Pemuda UMNO Cawangan Simpang 4. Turut kelihatan, Mohd Najib Mokhtar, Naib Ketua Pemuda Cawangan Simpang 4.

Sehubungan dengan itu, segala maklumat keluarga miskin yang diperlukan ini telah diambil untuk dipanjangkan kepada Yayasan Bina Upaya Perak untuk bantuan selanjutnya. Kerajaan Negeri Perak melalui Gagasan Perak Amanjaya ingin melihat masyarakatnya mendapat agihan manfaat ekonomi yang seimbang dan mampu menambah baik taraf kehidupan mereka. Yayasan Bina Upaya merupakan sebuah wadah bagi proses pengupayaan semula masyarakat merentasi batasan bangsa dan latarbelakang agar harapan baru kehidupan akan dapat diwujudkan.

Posted in:

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan