Jumaat, 10 Jun 2011

07 di hutan melintang - Google Blog Search

07 di hutan melintang - Google Blog Search


Senoritas Makeover: Persiapan untuk Majlis Perkahwinan <b>Di Hutan</b> <b>...</b>

Posted: 26 Feb 2011 01:01 AM PST

Dari Mata Turun ke Hati..Kecantikan amat di idamkan oleh setiap WANITA. Disini kami menawarkan perkhidmatan solekan dan sentuhan teknik solekan yang terkini untuk apa jua majlis. Kami juga menawarkan khidmat pembelajaran solekan harian untuk keperluan semua. Selain itu kami juga tidak lokek untuk berkongsi rahsia kecantikan semulajadi yang mungkin anda semua tertanya-tanya dan yang mungkin anda ingin tahu..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Pemuda Umno Simpang Empat minta S. Kesavan sedar diri | peraktoday.com

Posted: 13 May 2011 10:00 PM PDT

Baru-baru ini, Adun Hutan Melintang S. Kesavan telah membuat kenyataan balas terhadap ucapan Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir ketika Mesyuarat Pewakilan Umno Bagan Datoh bahawa Barisan Nasional merampas kerusi Dun berkenaan pada pilihan raya akan datang.

Kesavan dengan angkuh menyatakan bahawa rakyat di kawasan itu pasti akan memilih beliau sebagai pemimpin pada pilihanraya akan datang.

Bagaimanapun kenyataan pemimpin angkuh ini hanyalah dilihat sebagai satu respon dari seorang adun yang pengecut dan bermain dengan bayang-bayang sendiri.

Ini kerana hakikat sebenarnya adalah Kesavan merupakan Adun Lesu yang mendatangkan kekesalan yang amat mendalam dikalangan rakyat kawasan itu.

Apa yang jelas, pilihan mereka pada pilihanraya lalu boleh dianggap sebagai igauan mimpi ngeri di Dun Hutan Melintang dimana perubahan yang dijanjikan adalah Indah Khabar dari Rupa semata-mata.

Terbaru, Pemuda Umno Simpang Empat dikatakan mencabar Kesavan untuk membuktikan sumbangan beliau kepada rakyat Dun Hutang Melintang sepanjang beliau dipilih sebagai pemimpin kawasan itu.

Naib Ketua Pemuda Umno kawasan berkenaan Mohd Najib Mohd Mokhtar ketika ditemui meminta agar Kesavan menyenaraikan apa bentuk bantuan yang kononnya disalurkan kepada rakyat.

"Jika benar dia (Kesavan) telah memberi banyak sumbangan.. saya minta dia kemukakan bukti yang menyatakan dia ada berbuat demikian.

Apa yang pasti, tindakan Kesavan yang seolah-olah Menegakkan Benang Yang Basah itu dilihat hanyalah satu lagi aksi lakonan murahan pemimpin pembangkang.

Hanya penduduk di kawasan Dun Hutan Melintang sahaja yang mengetahui sejauhmana kebenaran kata-kata Kesavan itu yang menyatakan beliau banyak menyumbang kepada rakyat atau tidak.

Namun, setakat yang dilihat hanyalah propaganda politik yang sengaja disensasikan bagi mengaburi mata rakyat.

Mohd Najib yang juga anak jati kawasan itu turut menyatakan bahawa Kesavan hanyalah seorang Adun yang suka mengalihkan pandangan dan isu agar perkara pokok.

Jadi inilah kepakaran sebenar Kesavan, pemimpin yang hanya pandai memutarbelitkan keadaan sehingga membuatkan rakyat di Dun Hutan Melintang terlepas pandang dengan provokasi yang cuba beliau buat.

Selain itu, Kesavan juga dikatakan gagal dalam menangani segala permasalahan masyarakat India di Dun Hutan Melintang dan ini jelas menampakan kelemahan ketara beliau dalam menjadi ADUN di sini.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

azatiesayang: Anak-Anak & KFC

Posted: 07 Jun 2011 05:50 PM PDT

Salam semua....1st atie nak ucapkn TERIMA KASIH pd yg telah sudi VOTE atie.Korang mmg best sgtttttttt..!!Klu ada rezeki atie & anakbuah...ada la.Yg penting korang suport atie.....

Okeylah, arini nk citer pasai semlm gak.Kami g Teluk Intan sbb nk beli brg2 sekolah anak2 kat STL yg famous tue.singgah makan kat Teluk Intan(sbb tue x msk semlm).Baliknya pula singgah kat KFC Hutan Melintang sbb nk tunaikn Voucher KFC yg atie menang GA dulu.mmg tggu anak2 blk br tukar.Bkn main sonok masing2 dpt sekotak sorang,xmkn kat KFC sbb dah kenyang mkn kat Teluk Intan,Alhamdllh.

Nie la voucher KFC yg menang aritu..makasih penganjur!

KFC di Hutan Melintang..

KFC sampai rumah!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan