Selasa, 19 Julai 2011

07 di kampar - Google Blog Search

07 di kampar - Google Blog Search


farah raihan&#39;s page: berkampung <b>di kampar</b>, perak

Posted: 12 Jul 2011 08:10 PM PDT

assalamualaikum salam pembuka bicara.

aku akan meninggalkan ofis selama 3 weeks untuk berhoray-horay kat perak.
baru je tadi fafaz, oyen dan shah said bye-bye coz dorang last day this weekend pergi port dickson.
sedih jugak coz shah will not see me kot after this.
tapi aku still berharap dia ada lagi bila bulan 8 ni bila aku masuk opis.

kali ni tak best sangat coz aku berkampung kat kompleks rakan muda.
 KOMPLEKS RAKAN MUDA KAMPAR
Jalan Kampung Tersusun Batu Putih
31900 Kampar, Perak.
Tel : 05-4664634
Fax : 05-4664689

mcm budak2 skolah lah pulakkan =P
tingat last aku dok tempat2 camni bila join kelab kat UTHM dulu kat Hulu Langat
memang sempoi masuk hutan waktu malam

tapi tu dulu.
bila tua-tua camni dah matured plus pemalas camni aku rasa sangatlah boring
boleh tak buat program ni kat tempat best?
paris ke...
jepun ke
~ngehngehngeh!

before pergi tadi faz sempat pesan kat aku soh tackle mamat-mamat kat situ lepas abis program
~hohohoho!!
takleh la..aku agak loyal  taw.
syg aku pd yg satu melimpah ruah taw =P
setia pada yg satu ~ayat takleh blah =P
tapi kalau muka macam aaron aziz aku fikir dua kali jugaklah takmo tackle =P

oh ya kat situ ada wall climbing!!!
dah lama aku tak jejak kakikukukasarku kat wall climbing..
dah bertahun dah.
rindulah nak climbing wall
~maklumlah waktu kecik ayu sgt asik main anak patung kat umah bila besar mulalah perangai ntahhapehapetah =P

lunch semalam lepak ngan oyen & fafaz kat secret recipe.
fafaz dgn idea mencari ilhamnya
dan

 oyen org kaya dgn rokoknya.

begaya gila org kaya nieh smoke kat secret recipe

aku mmg hangin plus tak suka org smoking.
bahayakan nyawa diri dan nyawa org sekeliling

tapi nak wat cane..dia cuma kawan..tp kalo dia smoke depan aku tepaksala dia kene turunkan rokok merbahaya tu kat bawah meja dan dok berlawanan arah angin & aku akan paksa dia sedut asap rokok tu jangan kuarkan dari idong jua mulut dia!
~huhu.kejam tak aku.
tu oyen...tp kalo kekasih hati sori no compromise!
aku marah sebab sayang okes =)))

 nie spec baru maa

baru malam ahad buat sempena nak gi perak =P

tapi papepon aku still pakai lens jugak nanti =P

yeayy!!!

pagi ni suzie belanja breakfast kat warung

nielah suzie aka mom-2-be!

about 3weeks aku tinggal jiran aku nieh.

"sempena org takde ko laksanakanlah nilai murni sbg jiran yg baik yek.

tlg tgkkan sape2 yg wat messy at my desk yek =P"

 fafaz yg komited pada tugas

walaopon sakit still nak pergi jugak port dickson

tanak menyusahkan org yg dah arrange nama dia...

punyalah bagus husband k.fifa nie yek

1st time minum minuman mahal berais kat warung ni dgn niat mengepaw puan suzie

~ekekekke!!

yg len pulak mcm biasa pegi breakfast kat tempat idaman kalbu @mc'dbkl =P
~agagagaga...

tetiba jek rasa sedih nak gi lama :-(

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan