Jumaat, 29 Julai 2011

07 di pangkor - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di pangkor - Google Blog Search


..InSpiRaSi HiDuPKu....: ..KeNanGaN <b>di PangKoR</b> IsLaND

Posted: 10 Jul 2011 02:20 AM PDT







dah smpai kt perhentian Pangkor, check in hotel Pangkor Coral Bay..satu bilik 2 org..pastu kne tukaq baju formal sbb ade sesi taklimat brsama pihak urusetia..ms tu smpat lg posing2 kt dinding..hahha..gif,avatar,animatedntah pape..pantang tgk 1 malaysia ni,msti nk brgmbar kt situ,,,kuikuikui..sabo je le sape yg jd jurugambar...hahhaa..
Ni masa pusing2 Pulau Pangkor nga bot..best la jugak..tapi lautnye x sejernih pulau redang...hehe..sorry ye org Pangkor..CHe MaH ni jujur orgnye...hehe..gif,avatar,animated

bergambar di CORAL ISLAND..kt sini ramai org duk snorkelling,..tapi air kt sini om x sejernih kt pulau redang..huhu..nk tgk ikan cantik2 kne baling roti bagi makan baru dpt tgk ikan2 yg pemalu tu dgn jelas..huhu..skali dapat tengok,geramnye nk pegang ikan2 tu...hehe



Dah abis p jengjalan pusing2..kire brbaloi jgk kot bayar rm16 hinggit sorg..xpela..kalau mahal pom, kire sedekahlah kt pak cik India tu..huhu..ape pom puas hati gak dpt pusing2 tu.yg paling brmakna pngalaman baru yg kte dapat..disamping dapat pahala mghayati dan memandang kebesaran Allah di sekeling kite..SUBHANALLAH..syukur sgt2 jgk sbb dpt peluang cmni..sempat jgk CHe MaH lihat kebesaran kuasa Allah mncipta keindahan alam dan lautan..hehee..

~ setakat disini dulu coretan kenangan CHe MaH..sape2 yg bace smpai abis,animated,gifwahhh..CHe MaH  cukup terharu..animated,gifthanks so much guys..ape yg CHe MaH nk tekankan kt sini ialah penting kte berjalan-jalan menghayati kebesaran Allah,,."Jauh perjalanan,luas pemandangan"animated,gif itu lah yg slalu org2 cakap..memang tepat skali..ble kte byk berjalan ke tempat2 yg kte xprnah pegi, byk perkara kte dpt belajar....terutamanya kt tempat2 cmni la mcm pulau, hutan, atau kt mane2 je yg kte leh tgk KEBESARAN KUASA CIPTAAN ALLAH S.W.T..bile kte tetapkn dlm hati utk melihat dan menghayati CIPTAAN ALLAH..insyaAllah pahala yg kte dapat serta pengalaman yg brmakna dn diberkati oleh Allah..INSYAALLAH..jika sebaliknye, pikir2kan lah sndiri yek..hehe..CHe MaH pom punye hasrat dan impian nk melancong ke seluruh negeri,negara dan seluruh dunia..wahhh..gitu....animated,gifinsyaAllah kalau berkesempatan dr smua segi iaitu umur,rezeki dan sebagainye...kalau diizinkn Allah...pengalaman yg kte dapat drp perantauan atau perjalanan kte nnt dpt mnjadikan pemikiran kte lebih trbuka dan byk ilmu yg baru kte dapat..animated,gifnsyaAllah,,dan juga menjadi satu INSPIRASI DALAM HIDUP utk kte menjadi manusia yakni hamba ALLAH yg lebih baik lagi dr semasa ke semasa slagi nyawa dikandung badan...hehe..betul x??hehe..tepuk dada tanyelah kata hati yg brlandaskan iman..animated,gifhaha..adioss..jumpe lagi yek..hehe..~

TATA 

animated,gif Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved