Jumaat, 22 Julai 2011

07 di teluk batik - Google Blog Search

07 di teluk batik - Google Blog Search


:: CHANTEK ::.: Sesi Mengada-ngada <b>Di Teluk Batik</b>

Posted: 30 Jun 2011 06:18 PM PDT

Assalam..hahaha..
Tajuk nie macam pelik sikit r.. Tapi ape aku kisah. Nie story aku..
Macam nie, 28 sampai 30 Jun hari tu, aku dan cik yana kena join Kursus Pemantapan Pedagogi Guru Sains Tahap 1 Negeri Perak, tempat die kat Teluk Batik Resort.
Walamak! Bila dengar je Teluk Batik, dah tentu-tentu kat tepi pantai kan? Tapi malangnya, kami tak dapat nak bergambar kat tepi pantai tu. Sebabnya? Aisey.. Panjang ceritanya, cuma aku dan cik yana je yang tau..Haha
Kami just sempat posing dalam bilik resort je la..






Nak habaq kat korang nie. Aku bersama-sama cik yana telah pegi ke pantai dengan hajat untuk mandi laut. Tapi angin time tu sangat dengki dengan kami okey. Ombak kuat. Tapi kitorang still maintain tekadkan hati nak jugak berenang walaupun lesen renang still belum past.
Sekali kami masuk laut, sekali ombak kuat, maka kami pun berlari ke darat. Dan sekali lagi berlaku. Dan sekali lagi. Setelah berkali-kali, kami akhirnya mengambil keputusan untuk duduk ala-ala ayu di tepi laut sambil menunggu ombak datang membelai-belai kaki.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan