Rabu, 20 Julai 2011

07 di trolak - Google Blog Search

07 di trolak - Google Blog Search


apa saja YAYAN: <b>TROLAK</b> team building edisi &#39;rakit&#39;

Posted: 12 Jul 2011 08:58 PM PDT

ini laporan bagi team building di TROLAK edisi berakit, sebelum berakit kita bersenam la dulu. rakit-rakit ke hulu rakit-rakit ke hilir..

~kalau dah nama 'kami hebat' so memang hebat la cipta rakit ni, tapi memang betul pun rakit team aku ni adalah rakit yang paling sesuai untuk berakit tapi lemau jugak~

sebab ahli team aku cuma 8 orang, dan perempuan 3 orang so anggap jek la yang buat kerja 5 orang sebab perempuan yang 3 orang tu sekadar menghulurkan tali saja...hahaha~

~semangat betul buat kerja, tapi group aku antara yang paling lambat siap,last sekali siap buat rakit~

~ dah ready nak berkayak ni wokkkkkk~

~kalau tengok dari gambar ini, group aku yang terakhir sekali ok~
~last sekali berkumpul, muka aku dah tak macam orang,serebeh lebih sebab penat wehhh~

ini sahaja laporan edisi berkayak........NEXT

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan