Ahad, 7 Ogos 2011

07 di slim river - Google Blog Search

07 di slim river - Google Blog Search


all about my life...: Menembak <b>di Slim River</b>

Posted: 29 May 2011 10:03 AM PDT

Ahad, 29 May 2011.

Walaupun tdo kol 3 lebih, tp saya tetap kene bangun awal pada hari minggu... huh.. Hari sabtu pon bgn awal sbb dikejutkan utk bersarapan bersama keluarga.. hari ahad pon kene bangun awal utk bersarapan dan terus bersiap utk mengikut ride bersama bikers bang ipen, pakmalau, agus dan rakan2 lain.
Program kali ni adalah pi rombongan org kawen di Behrang (pengantin lelaki berarak naik motor tuuuu).. dan seterusnye melepak di Sungai Bil (ada sungai, tp tak bawak baju spare, so takde la nk mandi pon.. makan eksrem tepi sungai jer) dan acara kemuncak adalah program menembak bersama Pengarah Rela Negeri Perak di Slim River.


Pakcik ni mengerangkan tentang pengiraan markah. Papan musuh tu diletakkan pada jarak 100m dari penembak. Menembak dalam keadaan meniarap atas tanah, kaki di kangkangkan sedikit dan dibengkokkan salah satunya, selaras M16 diacukan pada target dan BENG! BENG!


Tak tere pon.. rasanya jo lagi tere aiming kot.. 1st batch peluru (10 biji), yang kene pada sasaran cuma 5 biji je.. 2nd try dapat la 6 biji. haha.. jo skali je.. dapat 7.. demm.. hahaha. Pastu masa pertandingan tembak piring, hampeh, daripada 6 biji peluru, seketul pon tak kene. Demmm skali lagi sbb jo dapat jatuhkan 1 piring! Apesal mesti lebih satu dari mas! Ni msti sebab ko selalu main game arcade Time Crisis tu kan!! haha..

Bergamba dgn adikku yg comel :-)
Oklaaa itu jer cerita pasal ride dan gambar2 menembak semalam. Yang pastinya, terubat rindu pada kakak2 dan abg2 bikers2 yg kerek. haha. Saya mmg rindu gile pada mereka.. pehh.. Macam setahun tak jumpe. Padahal baru 2 bulan kot! huhu..


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan