Jumaat, 16 September 2011

07 di hutan melintang - Google Blog Search

07 di hutan melintang - Google Blog Search


NinjaPakaiTudung: macam ini raya saya.

Posted: 02 Sep 2011 11:19 PM PDT

Assalamualaikum. saya malas nak taip sebab saya sedang menikmati raya. ini cara saya menikmati raya saya. gambar gambar super eksaited gila gaban.
ini famili saya pagi raya. fareha rahmat dah pergi kelantan.
berapa minit kemudian.. fareha rahmat masih di kelantan.
ini setakat masih di Kuala Lumpur.
lagak gedik malam raya pertama bermula di Hutan Melintang, Perak.
pehh terbesar pula gambar ni. terima jela dengan hati terbuka k. amacam? sweet tak raya kami?
raya kedua masih jubah. ini abang Fariz sang kezen.
ini makanan jawa, pecal nama omel dia.
antara gambar gambar raya yang saya sukaaaaa.
demm banyak lagi. nantilah. bai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan