Isnin, 6 Februari 2012

07 di kuala sepetang - Google Blog Search

07 di kuala sepetang - Google Blog Search


My Furkids Diaries: Kitten comel <b>di Kuala Sepetang</b>

Posted: 31 Jan 2012 07:37 AM PST

Time cuti2 Malaysia Chinese New year tempohari, on the way Pegi penang for majlis sepupu bertunang, singgap jap pekena mee udang yang pemes di Kuala Sepetang. Kitorang naik Persona yg agak mempersonakan tu. Dalam keta yang padat berisi 5 ketol manusia yg terliur2 mau menjamah udang yg dikhabarkan terdapat dlm pinggan sebanyak 10 ekor udang setiap sorang kami pon menuju ke sana dgn semangat yang berkobar2..Ngeh2...
Actually malas ah nk crita psl mkn2 di situ. Aku juz nak share picture kitten bercorak makarel yg comel yg aku jmpa time kt Kuala Sepetang.

Klu x kerana kami nk singgah di Penang, musti aku dh kidnap wak blk KL kitten ni. Kakak aku cuba membuatkan aku xsenang duduk dgn berkata      " Macam nii lah baru kucing yg comel, x mcm kucing hang yg kt umah tu, xcomel langsung"..
 Elehhh....Camni kira xcomel ke????
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan