Ahad, 11 Mac 2012

07 di parit buntar - Google Blog Search

07 di parit buntar - Google Blog Search


luqmanmaat.com: Kisah 5 hari <b>di Parit Buntar</b>

Posted: 26 Jan 2012 01:51 AM PST

kisah di Parit Buntar lagi
ok..aku pulang lepas last sekali balik raya lepas..bulan 9 kan..
sekarang bulan 1 baru dapat balik semula
Parit Buntar bukan tempat aku 
ia cuma tempat kakak aku bekerja berkahwin dan mendapat anak
disebabkan cucu nya disini..maka mak ayah aku pon disini
dan aku pon disini..di Parit Buntar
so cuti sebelum bermulanya intern di  
aku pon menghabiskan masa di sini...
buat apa? of cos melayan anak buah aku sorang nie
hari first aku sampai dalam pukol 6 pagi
terus layan copa del rey 1st leg barca vs real..
result korang boleh tau da kan...
dlm kol 9 anak buah aku da bangun
agak takot takot muadz nie..dok kt mak die je..kehkeh
tapi dah sampai petang..ok dah..
siap jom jom ke kebun tokwan lagi...
ok..aku xpandai menulis..baik korang layan je gambar gambar ni
sekian..
next post pasti lebih menarik
sebab aku da start praktikel..
yeah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan