Ahad, 8 April 2012

07 di slim river - Google Blog Search

07 di slim river - Google Blog Search


azlina + fareez | ampang + <b>slim river</b> | wedding » fotofotoan pictures

Posted: 06 Apr 2012 01:21 AM PDT

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahterainyer pun…

Kali nih aku amik gmbar wedding di 2 tmpat…nikah di Ampang, sanding di Slim River..ye Slim River, Perak…bagi yang tidak tahu, di mana2 pun saya akan pergi ntuk mengambil gamabr perkahwinan anda…tentang caj, berhubunglah dengan saya supaya kita bleh kira2 mengikut bajet anda…masa outdoor potraiture kat sini mmg best…lain dr yg lain…sbb kena naik 4×4 dulu, tolak 4×4 sngkut kat sungai lagi….br dpt amik gmabar…x cayer…tgk video yg nih…n pic last skali tuh geng yg g wat pengambaran…

k la…terima kasih kpd iena n fariz kerana sudi membawa saya ke sini n bg pengalaman yg best…n keluarga iena gak yg snggup goreng telur ntuk aku wktu mlm berinai sbb lauk sumer dah habis…k, lyn pic2 nih…


MOHD KHAIRI JALIL
Founder/ Photographer
Fotofotoan Pictures
012 221 1505
fotofotoan@gmail.com
www.fotofotoan.com
www.flickr.com/photos/khairijalil/

Khairi Jalil | Create Your Badge

Tiada ulasan:

Catat Ulasan