Sabtu, 14 Julai 2012

07 di tanjung tualang - Google Blog Search

07 di tanjung tualang - Google Blog Search


Changkat Tin, <b>Tanjung Tualang</b> - Sebuah Kehidupan

Posted: 14 Jul 2012 06:52 AM PDT


Malam kedua di Changkat Tin umah arwah opah (sebelah mak). Aku sampai pagi semalam dalam kul 10am… terus g umah mak usu kat Tanjung Tualang, pastu baru balik umah arwah opah … umah ini sekarang tinggal mak cho gan acik ca… dua beradik…
Dalam perjalanan nak datang sini … hari yang cerah, baik, cantik je…
Sejuk mata … bumi ciptaan Allah swt .. damai dan tenang je.. aku sempat snap beberape picture sambil driving hehehe… sebab tak nak lepas kan peluang untuk rakam keindahan ciptaan Allah swt.. tu pun ada byk part yang tak sempat nak snap … sebab banyak keta.. dah laa aku sorang je… aku ada org yang drive mahu aku snap brape puluh picture  kot..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan