Selasa, 7 Ogos 2012

07 di tapah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di tapah - Google Blog Search


KISAH <b>DI</b> SEBALIK HENTIAN <b>TAPAH</b> | ArauBlogger Dot Com

Posted: 16 Jul 2012 11:53 PM PDT

Klik sini untuk melihat Blog Hiburan Terhangat Sekarang !!

Huurrrmmm.....berhenti rehat, solat dan makan dulu kat hrntian RnR Tapah, ramai juga org kat hentian ni. Aku dengar cerita macam2 kat henian Tapah ni sebab tu aku barhati-hati kat hentian ni.

Errrrr...ada member pesan kat hentian ni jgn brg berharga dlm kereta. Sbb ada mamat yg dok meronda scan signal guna alat khas untuk detect signal dlm kereta. Bateri laptop dan handphone ada signal , jadi mereka tau ada brg berharga dlm kereta.

Dia kata ada kes pecah kereta kat situ. Hentian ni sentiasa ramai orang ,kalau bukan musim cuti pun ramai orang, tak tau kenapa.

Bukan takat kat hentian ni je, tapi jgn simpan brg berharga dlm kereta kat mana2 pon, sbb penyangak ada kar mana2. Destinasi seterusnya.......tunggu next entri kot......

PENDAPATAN MUDAH DARI FACEBOOK!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved