Jumaat, 7 Disember 2012

07 di batu gajah - Google Blog Search

07 di batu gajah - Google Blog Search


BUTIK PENGANTIN MURAH <b>DI BATU GAJAH</b> - Kita Bebas Untuk <b>...</b>

Posted: 17 Nov 2012 09:34 AM PST

Saya mengetahui tentang butik ni pun dah terlewat.
Tapi saya dapat juga ambil servis make up nikah dengan butik ini.
butik perkahwinan Impiana Nurhan Nuriman
Lokasinya di Kampung Sungai Terap.
Memang tak ramai yang tahu pasal butik ini sebab dia terletak betul2 dalam kampung. 
Tapi pelamin dan baju pengantin nya sangat awsome!! Murah dah tentu la.
Sebab saya ada tanya kalau sewa baju sanding lelaki sahaja berapa rm? 
Kak Emma (owner) cakap RM50 je. Murah kan. 
saya ambil servis make up dan bantal nikah je

 bantal nikah ni saya sewa RM30 sahaja. TANPA DEPOSIT.
bantak nikah murah yang di idam-idamkan oleh semua bride to be 

BUTIK INI BERSEBELAHAN RUMAH OWNER BUTIK JE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan