Rabu, 12 Disember 2012

07 di bukit merah - Google Blog Search

07 di bukit merah - Google Blog Search


Atia Adina: <b>Bukit Merah</b> - Laketown WaterPark

Posted: 09 Dec 2012 11:48 PM PST

3 hari 2 malam di Bukit Merah Laketown Resort.....family day Infotech.....part paling best....mesti lah kat waterpark dia.....seronok sangat saya, adik adam ngan nuha main air......
Kanak-kanak (ketinggian 90cm ke atas) : RM25

*kami masuk free jer :)

saya...adik adam & nuha.....
kedai kiri kanan tutup lagi...kul 9.00 pagi kami dah gerak ke waterpark
yeah....seronok main air....
tu xtvt untuk budak-budak 4 tahun ke atas....diaorang tengah kutip guli dalam air, saya ngan adik adam bawah 4 tahun....tengok jer lah....
peace dari adik adam.....eh...peace ke satu malaysia tu???
ibu jer ada....ayah tak ikut sebab amik gambar orang kawin...nasib baik mak iti (sepupu ibu) sudi ikut sekali....kalo tak haru juga lah ibu sorang2 nak jaga saya & adik adam....tq mak iti....
  saya & nuha....kat belakang tu nampak sikit jer gambar mak iti....ngah layan adik adam
kiri sekali cucu nenek ema....firdaus....sebaya saya
eh amboi....kemain...baring dalam air....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan