Khamis, 16 Jun 2011

07 di behrang - Google Blog Search

07 di behrang - Google Blog Search


[A]tiKaH [i]DruS: inGat kaMu soKmo

Posted: 16 Jun 2011 08:45 AM PDT

assalamualaikum..

saje tetiba letak gambar aku..

nak promote kat jalan pasar cari barang nak wat projek..haha

malam ni tetiba je rasa nak bukak kotak yang penuh dengan kenangan terindah buat diriku antara aku dan dia..ok! tiada kamu ye!

teringat aku tiga tahun di Behrang perak..

xsangka aku bertemu cinta di sana.. cinta??

yess..

tapi bagi dia kisah antara kami biarla rahsia antara kami je..

tapi aku nak share je dengan korang..

bukak bukak je kotak aku nampak bear kecik mashimaru..

1st date kitaorang kat tasik Proton city..

hehehe..:)

masa tu aku semester 1 la..

aku tinggal kat kamsis atau hostel..

almaklumlah nerd2 skema juniur lagi..

so aku yang sopan ni pakai la baju kurung..

hahaha..

pelik je aku ni pegi dating pakai baju kurung..

biarla kan skema je time tu..

bukan apa..baju-baju aku sume dilarang pakai..

seluar jeans pun xde yang masok lagi satu kaki..

huhu..

so terpaksa la dengan rela hati aku pakai baju kurung..

sana hutan so aku xtau la dia nak bawak pegi mana..

ngeri je aku tengok banyak hutan..

tidak kusangka begitu banyak hutan ada jugak tasik buatan yang sangat indah..

bersih dan cantek masa aku sem 1 la..

bila aku pegi last sem 6..

tengok hampeh je ramai mat2 bangla..

pencemaran bau dan pandangan!

last kitaorang jumpa dia bagi bear mashimaru..

sweett!

pastu aku korek2 lagi aku jumpa bola berbentuk hati wane merah..

dia kata kat aku kalo marah kat dia picit2 la bola tu..

mana tau boleh hilang stress..

hehehe..

ni aku kat tasik proton..bersama dia..

aku korek lagi jumpa kipas toyota..

dia keje kat toyota..:)

kipas kecik je wane merah gak..

aku bukan peminat merah tapi kebetulan la..

masa dia bagi aku tengah marah time tu..

dia pujok kata amek la bagi sejok sikit hati tu..

teros aku cair tapi stil buat2 marah..

ego tol aku ni..

biarla kan..

aku korek lagi jumpa bunga kristal..

ada dua kuntum..

wane pink! my feveret colour!

emmm..ni aku xbole lupa..

dia bagi pastu dia kata dia yang bunga paling tinggi..

aku bantut rendah pada dia..

so aku punya bunga yang rendah tu..

aku cebik muka..

pastu dia kata yang duri2 ni madu aku..

cukup la ada tiga duri..

aku terus je cubit!

padan muka.. hahaha..

sweetnya time tu..

??????

sebenarnya banyak lagi barang yang dia bagi..

kapal love la..

keychain letak kat henset tu la..

most of them banyak wane pink and merah! heee!

i really miss u..

sekarang kami berjaohan..

dan banyak halangan dan rintangan..

susahnya...

tapi sabar je..

dia banyak sabar dengan aku..

hanya dia tahu tentang aku..

bosan la entry aku ni coz nak luahkan je..

ntah la..

doakan aku dengan dia berkekalan sampai hujung nyawa..

amin..

created by:

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan