Khamis, 16 Jun 2011

07 di hutan melintang - Google Blog Search

07 di hutan melintang - Google Blog Search


CIKMA TERRITORY: Hari Terakhir <b>di</b> PLGDP, <b>Hutan Melintang</b>, Perak.....

Posted: 28 Apr 2011 07:55 PM PDT

Salam dan sejahtera........alhamdulillah...selesai sudah kursus Pembugaran dalam Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Melayu anjuran Bahagian Pendidikan Guru, Kementerian Pelajaran Malaysia...Cikma dan rakan-rakan masih di tempat kursus pagi ini...ada sedikit pameran dan juga majlis penutupan...

Sedih???yup...sedih u'lls....sebulan penuh dengan pelbagai ilmu yang aku dapat bersama rakan sejawat...pelagai ragam serta kerenah yang aku nampak dan terpaksa lalui...namun aku bersyukur sangat sebab di pilih antara beribu-ribu guru di sekitar Selangor....aku hargai sangat apa yang aku dapat di sini...

Terima kasih tidak terhingga kepada semua pensyarah dari IPG Kampus Ipoh, yang banyak memberi tunjuk ajar kepada kami...tidak lupa kepada pihak pengurusan dan pentadbiran Pusat Latihan Guru dalam Perkhidmatan, Batu 9, Sg. Buloh, Hutan Melintang, Perak kerana memberikan keselesaan kepada kami sepanjang berada di sini....juga kepada rakan-rakan yang bersama selama sebulan ini...kenangan kita akan sentiasa terpahat dalam fikiran Cikma...di harap perhubungan yang singkat ini kekal selamanya dalam ingatan........

CIKMA : Seronok bila kita dapat belajar ilmu yang baru.....:)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan