Isnin, 13 Jun 2011

07 di gopeng - Google Blog Search

07 di gopeng - Google Blog Search


Aku budak Biology :): Malam <b>di</b> Taman <b>Gopeng</b>

Posted: 24 May 2011 06:55 AM PDT

P/S : GAMBAR NII AKU DAPAT DARI WEB JEPUN . DORANG PUN MAKAN NASIK PATAYA KE?

Anyeonghaseyo .
As usual , tajuk tak boleh blah . HAHA . kelakor aku tengok tajuk aku . korang tak gelak ? tak ? Hehh , less sensitivity ler tuu (demam PHYSIC) .

Tadi punyalah aku tengah sedap sedap duduk menghadap screen lappy aku nii , then tetiba ibu ajak pergi makan kat luar . Cihhh , dah la aku mandi pun belum (oppss XD) . Dah tuu kelam kabut aa aku pergi mandi , baju pun tibai je pakai mana2 . entah baju apa aku bedal -_____- .

Aku ingatkan nak makan kat Kay Ep Shii , rupanya makan kat restoran melayuu je -_____- . hemm . Tak pe tak pe , ni first time kitorang pergi restoran tuu . nak teraiii (try) sedap ke tidak . Lokasinya di Taman Gopeng

Malam agak suram tanpa disinari dengan cahaya taburan bintang . Aku dan family mengambil port betul2 di tepi jalan tuuu , agak bahaya port kami . Kemudian , nasib menyebelahi aku kerana dengan secara KEBETULANNYA group CINA NICHKHUN mengecek berkumpul di sebelah meja kami . Ngahahahahahohohohoho ~ Dapat usha kejap muka dye . Tehehe . eiittt , tak tahu siapa Cina Nichkhun ? Alerr dah nama pun Cina Nichkhun , komfem laa ikut muka Nichkhun ye dak ? Ada laa sikit sikitt .


Ahhh . Tak best pun makan dekat situu . Aku ingatkan nak order Nasik Goreng Cina , alih2 tak ada ? . Setahu aku , semua restoran yang bukak malam2 nii selalu ada je Nasik Goreng Cina . Wuwu tak dapat makannnnn -______- . Lastnya aku order je Nasik Pataya (ape benda entah aku pakai taram je) , tak pernah makan pun sebelum nii . Nasik dye banyak minyak . Baii de weii , roti canai punn ada . And you know what , perempuan yang buat roti canai tuu tauu . Siap bukan main ayu lagi . HAHA .

Kbaii ~ Nak baca Biology -_________-


Gomawo baca entry merapu Nana ! Nak komen click tajuk post okehh ?

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan