Jumaat, 24 Jun 2011

07 di kamunting - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di kamunting - Google Blog Search


Kenduri kahwin sepupu <b>di</b> Kg Expo, <b>Kamunting</b> |

Posted: 21 Jun 2011 12:27 AM PDT

Salam bahagia kawan-kawan,

Hari ni Ipoh panas terik.. panas yang sangat kering… begitu juga pada majlis kenduri kahwin sepupu sabtu lepas.

Tengoklah.. bukan  mudah nak snap gambor pengantin, punya lah ramai jurukamera.. Rombongan pengantin lelaki datang dari Bagan Datoh.


Ini ajer lah 2 keping gambor pengantin yang sempat saya snap.. sebab lepas tu saya sibuk menyembang dengan kawan twitter.. jumpa pertama kali.. 

Selain itu PakCu ada upah orang buka gerai – macam2 ada  : gerai satay, gerai rojak buah, gerai cendol, gerai pecal, gerai bhun sup dan gerai keatoew kerang.

Boleh pecah perut kalo makan semua tu.. yang pasti semua nya habis licin.. tetamu ramai.. kenduri rumah tok penghulu lah katakan.. kami nak tapau lauk daging pun tak merasa… Alhamdulillah, memang takde yang terbazir.


ni pecal… mabeles. Big Smile


bihun sup dan satay.

anak teruna saya yang tak sudah2 dok ajak balik rumah.. masih demam lagi masa kenduri tu..Ill


Aliya sedang layan cendol.. sori tak nampak mukanya… Winking smile


Anis yang asyik nak makan gegula jer.. makan nasi sikit jer.



salam kasih sayang,


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!! Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved