Jumaat, 17 Jun 2011

07 di kuala kurau - Google Blog Search

07 di kuala kurau - Google Blog Search


Perkongsian RBW <b>di Kuala Kurau</b>, Perak.. - Projek Sarang Burung <b>...</b>

Posted: 18 Feb 2011 02:32 AM PST

salam.. projek perkongsian RBW di Kuala Kurau, Perak kini dibuka untuk para peminat industri burung walet di seluruh Malaysia. Projek ini dikhususkan untuk individu yang ingin berkongsi pada modal RM50k seorang dan terhad kepada 6 orang sahaja. Kos tersebut termasuk kos pembinaan, kos pajakan tanah (hakmilik bapa mertua saya), kos perjanjian serta pengurusan. Kerja-kerja tambak tanah, perparitan dan tebang pokok telah selesai dibuat dan kawasan berhampiran telah ada beberapa buah rumah burung dan berdekatan dengan laut.

Tempoh perjanjian adalah selama 30 tahun untuk satu pusingan dan segala kerja pengurusan pembinaan dan penyelenggaraan dan jualbeli sarang adalah di bawah kendalian pihak saya. Peratus perkongsian hasil adalah 80% kepada rakan kongsi dan 20% kepada pengendali. InsyaAllah, anggaran projek akan dimulakan adalah pada bulan Jun sekiranya rakan kongsi mencukupi dan mengambil masa anggara 4-5 bulan untuk disiapkan.

Buat pengetahuan semua, projek kelompok yang pertama RBW di Bagan Serai sudah memasuki bulan ke-3 pembinaan dan dijangkakan akan siap & mula beroperasi pada bulan Julai nanti. Gambar di bawah menunjukkan status terkini RBW Bg Serai yang dijalankan secara kelompok (RM50k seorang).


 Hubungi saya 013-5846101 / 012-4454364 (Hisham) sekiranya berminat untuk mendapatkan penerangan lanjut.. terima kasih. Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan