Sabtu, 30 Julai 2011

07 di gerik - Google Blog Search

07 di gerik - Google Blog Search


weLcoMë tò my world : cuti hujung minggu ku <b>di gerik</b>

Posted: 24 Jul 2011 08:29 AM PDT

"assalamualaikum , name saye anis . mak saye kate saya dah cukup dewasa ewmm , maksud saye dah nak dewase" . <--- sudah terikut dialog "sekali lagi" laaa ....
 aku pergi melancong ke gerik . jawoh woooo ! jgn memaen . abes klas kol 1230pm then balek tuh trus tuka baju and gerak g amik cik ekin kt permai . b4 that , g singgah amik opah ROCK dulu . wahhh ! comey woo dy tydo .. hehehe (naseb xde pic jew)
dh cukup orang lam kete tuh mase ntuk meronggeng kt atz jalan leww .. perjalanan agk sunyi dan kekadang jew bunyi . xtaw nak sembang gapo , yg jadi bahan Xperiment kami adalah OPAH . yeay ! syok tgk die tydo . t kami mnx maaf lagi lha OPAH yew .. heee :D
dh smpai , cm bese lha salam gn puan rumah then dh nampak baby2 kt cituh , memang xboley nak p mana leww. kui3 . rindu plak kt 2 orang budak tecik tuh . hehehe
mumy ajak makan ntuk tengahari , pe lagi melantak leww . pstuh lepak2 jap then keje ntuk majlis sabtu . itu tujuan 1st nye datang gerik . huhuhhu
alamak ! terlajak tydo plak dh .. ayyyob !
tydo kol 1am , bangun kol 830am . bangun trus mandy . pnye Xcitednye .. hahaha
cm aku plak nak masuk boyan kan ? haa
hari ni adlh majlis cukur jambul anak buah bukan sedarah saya , MOHD ZAYYAD RAFIQI (btol dak taw eja nama dia)
dah selesai marhaban and cukur jambul ZAYYAD pe lagi makan leww . then AYAM dgn DEN2 datang , pas makan dorang ajak g tasek banding . sampai sane snap snap lew .. pantang taw ! hahahaha *pic akan dimasukkan kemudian . 
balek dr tasek banding , melantak nasik dgn kari kambing . hahaha ... ujan plak tuh , memang lew lapo .
then , ase cm sleepy aje . tp xboley tydo coz suda ptg . t gile plak jadinye . ewmm =="
blah malam plak , selesai mandy ceap2 g makan ciken chop . nyum nyum jew bunyi nye kan ? haaa
aku gn mumy lawan makan cpe paling cepat abes .. las2 , same same xabes .. wahahah 
harini bangun lagi lambat , pukol 9am then tetido balek sampai kol 1015am , trus g toilet brush the teeth and makan nasik goreng smbil tgk Dragon Ball .. wee~
lepas tuh , g mandy and ceap ceap nak pulang ke ipoh . tapi plan xterus pulang , singgah ke kuala kangsar ntuk jumpa mother in law mumy lew.. hehehe ..
tersnyum mumy sampai ke dahi .. :)
sampai sane , ade rahim , din , wan , padil and amar . wow ! cm kenduri la plak kan ? padahal sesaje jew . makan laksa buatan mother in law mumy .. 
tyme tuh kenyang , makan sikit je lah .. hayya =="
dah tuh , kami pon pulang dengan pakcik ayam saya . dok sebelah mumy saya lha . hehehe .. comey jew tgk dorang tuh .. hahaha 
then sampai suda d rumah saya .. 
ryndu seyh sama tucing saya nie ... pe lagi , bully lew .. kui3 ...
tnx to mumy , t ajk algi ea. . kuang3 -acah jew-
salam sayang dari reporter yang sengal dan gedix

♥thanks for read♥

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan