Jumaat, 12 Ogos 2011

07 di kuala kangsar - Google Blog Search

07 di kuala kangsar - Google Blog Search


wanie wonek: Karnival Vespa <b>Di Kuala Kangsar</b>

Posted: 19 Jul 2011 05:21 AM PDT

Hai geng. Sebenarnya karnival vespa ni terjadi sehari sebelum aku naik CH. Tapi takpe, janji aku update. Tarikh bila pun aku dah lupa. Rasanya 30 April yang lepas kot. Memang tak pernah ada pengalaman langsung pergi karnival mcm2 gini. First time & mungkin last time kot. Kekeke .. 
Mmg sangat sesuai untuk korang yang tersangat minat dgn motor2 & kereta2 antik! Sebab semua kereta & motor yang join karnival ni, antik2 belaka. Untuk aku, buat cuci mata boleh ar. Mmg ramai yang join sebab 29hb tu, aku otw dari KL - Taiping, bersepah vespa tengah highway. Rasa macam best gila kalau aku dpt join diorang naik vespa tengah highway. Vespa cun2 plak tu. Warna pink pon ada tapi laki yg bawak. Kekekeke ..
Pada hari kejadian, aku pergi dgn membe sek men. Dayah & Aznah. Dayah kakak yang tersangat baik, bawak sekali adik2 dia, kak cik & syawal. Happening sbb lama tak jumpa.

** ni kami semua yang join **

** syawal, dayah & kak cik younger brother **
** kak cik, dayah younger sister **


** aku la, takkan tak kenal. kekeke **

** dayah, membe merempit **



** you'll never walk alone **
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan