Jumaat, 10 Februari 2012

07 di kuala kangsar - Google Blog Search

07 di kuala kangsar - Google Blog Search


Tempahan Dibuka Sekarang! « Penginapan Guest House <b>Di Kuala</b> <b>...</b>

Posted: 08 Feb 2012 03:49 PM PST

Assalamualaikum,

kepada para pelanggan yang dihormati, tempahan bagi cuti pertengahan tahun, cuti sekolah serta cuti hari raya Aidilfitri telah pun dibuka sekarang. Para pelanggan dinasihatkan untuk membuat tempahan awal bukan sahaja bagi guest house kami tetapi semua guest house yang berada di sekitar Kuala Kangsar kerana ia merupakan waktu puncak bagi majlis kenduri, perkahwinan dan juga events di Kuala Kangsar.

Pihak kami menyediakan khidmat mencari guest house dalam skala yang banyak dan berdekatan bagi pelanggan yang ingin membuat tempahan lebih dari sebuah guest house. Di dalam kumpulan kami terdapat tujuh buah guest house yang boleh memenuhi citarasa dan harga para pelanggan sasarkan.

Perhatian bagi para pelanggan yang ingin membuat tempahan bagi perayaan Aidilfitri, minimum hari yang diambil untuk hari raya Aidilfitri adalah sebanyak tiga hari. Tempahan untuk dua hari boleh di consider namun berkemungkinan besar kami tidak mengambil tempahan untuk sewaan satu hari memandangkan gap masa yang terlalu sedikit. Sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi pihak kami melalui nombor yang tertera.

Terima kasih, wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan