Sabtu, 24 Mac 2012

07 di pantai remis - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di pantai remis - Google Blog Search


Teratakarmo: Melompat Lagi <b>Di Pantai Remis</b>

Posted: 16 Mar 2012 07:58 PM PDT


Melompat lagi pagi sabtu. Disebabkan Najihah dan orang rumah aku tak pegi melompat hari tuh, jadi pagi sabtu sekali lagi singgah ke Pantai remis untuk melakukan senaman. Sampai agak lewat dan kat Pantai remis pulak, nampaknya ramai orang jadi aku biarkan anak-anak aku jer melompat. Kalo aku melompat mau kena gelak dek orang sekeliling. Hari ni macam ada event pulak kat Pantai Remis.
"Suasana segar dipagi hari di tepi Pantai Remis sesuai untuk seisi keluarga bersenam dan bersantai. Nak berkelah pun boleh"
"Najuma dengan Lompatan Ceria.."
"Me & Wife Sekadar Melihat gelagat anak-anak jer..nak melompat seganlah pulak"

Air laut surut pulak pagi ni. Ternampak nelayan sedang mengutip kerang (mungkin untuk dijual rasanya).Selalunya Pantai remis tiap sabtu memang "packed" dengan orang ramai bersantai ditepi pantai. Pelbagai barangan dijual. Makanan, Layang-layang, kerang, mentarang dan macam-macam lagi dijual.Kalau nak makan kat sini terdapat juga gerai makanan disediakan. Boleh tahan gaklah makanan yang dijual. Jom santai di Pantai remis.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved