Ahad, 20 Mei 2012

07 di sungkai - Google Blog Search

07 di sungkai - Google Blog Search


Bina Taman Teknologi Pertahanan <b>Di Sungkai</b>

Posted: 01 Apr 2012 03:34 AM PDT

KUALA LUMPUR – Masterplan Consulting Sdn. Bhd. dilantik sebagai perunding dalam membangunkan dan menguruskan sebuah kawasan baru yang terletak di Sungkai, Perak.

Media agensi syarikat tersebut, SMV Associates Sdn. Bhd. melalui satu kenyataan memberitahu, kawasan itu akan dibangunkan dengan Projek Taman Teknologi Pertahanan dan Keselamatan Malaysia (MDSTP).

"Projek ini yang pertama seumpamanya dirantau Asia sebagai projek taman pertahanan terbesar. Projek ini akan turut mewujudkan peluang yang dapat memberi sumbangan besar kepada pertumbuhan ekonomi negara," kata kenyataan itu.

Menurut kenyataan itu, Taman Teknologi tersebut akan turut menyediakan perancangan kepada para pelabur dengan cara menguasai peluang dan potensi industri pertahanan Global sekali gus meningkatkan kehadiran mereka di pasaran seluruh dunia.

Sehubungan itu, satu sidang media berhubung projek berkenaan dijadual diadakan syarikat terbabit pada 5 April ini di ibu negara. – mynewshub.my

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan