Rabu, 3 Oktober 2012

07 di bagan datoh - Google Blog Search

07 di bagan datoh - Google Blog Search


&#39;ADUAN <b>DI</b> TWITER&#39; – TINDAKAN AHLI PARLIMEN <b>BAGAN DATOH</b> <b>...</b>

Posted: 01 Oct 2012 06:30 PM PDT

October 2, 2012

Dengan hanya menerima aduan di akaun twitter-nya tentang kerosakan rumah akibat di hempap pokok dari seorang menantu kepada salah seorang penduduk di Matang Kunda dalam kawasan Parlimen Bagan Datoh,Perak- Ahli Parlimen Bagan Datoh, DS Ahmad Zahid Hamidi bertindak segera melawat serta membantu meringankan beban mangsa dengan menyalurkan bantuan segera.

Aduan yang diterima serta tindakan segera oleh seorang ahli parlimen membuktikan pemimpin Barisan Nasional bersedia berbakti kepada penduduk di dalam kawasannya tidak mengira waktu walaupun aduan itu diperolehi melalui laman akaun media sosialnya.

Meletakkan keutamaan kepentingan rakyat dikawasannya lebih utama, terbukti pemimpin sebegini boleh diharap serta mengambil tindakan sesegera mungkin, jika ianya disalurkan dengan cepat.

Sumber akaun 'twitter' @Zahid_Hamidi

Memuji dengan bantuan yang dihulurkan oleh ahli parlimen kawasan mentuanya, pengadu amat berterima kasih dan tindakan sebegini wajar dijadikan contoh kepada ahli parlimen dikawasan yang lain.

Beberapa keping foto sempat dirakamkan dan diemailkan oleh seorang penduduk ke editor blog ini.

Lawatan dan bantuan segera dapat meringankan mangsa yang menghadapi musibah. 

K-MPM said: aduan lebih mudah disalurkan dengan pantas bila adanya pemimpin yang celik fenomena 'media baru' seperti antaranya twitter.

3.090607 101.529597

Tiada ulasan:

Catat Ulasan