Jumaat, 25 Januari 2013

07 di ipoh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di ipoh - Google Blog Search


Awie Berang Ditanya Isu Kelab Malam <b>di Ipoh</b> | buahmulut.com

Posted: 22 Jan 2013 10:59 AM PST

Apabila disebut saja nama Ahmad Azhar Bin Othman ataupaun mudah dikenali sebagai Awie pasti pelbagai tafsiran mula bermain difikiran kita, baik yang positif mahupun negatif.


Baru baru ini sedikit gawat juga apabila Awie dikhabarkan telah membuka sebuah kelab malam yang diberi nama Malai Rock Station (MRS) bertempat di Ipoh. Apa yang menjadi perhatian kami, sejak Kelab Malam ini beroperasi hampir 3 bulan yang lalu pelbagai khabar kurang enak yang di sampaikan tentang perjalanan Kelab milik Awie ini.

Awie yang hadir di majlis pra tonton Husin Mon & Jin Pakai Toncit sempat ditanya tentang kesahihanya sebagai pemilik sah Kelab Malam tersebut. Namun dalam nada yang sedikit berang Awie segera menyatakan adakah menjadi kesalahanya membuka kelab malam?

"Saya tak kisah apa yang diperkatakan yang orang ramai kepada saya, bukan mereka pun yang bagi rezeki kepada saya. Bagi saya ini adalah satu perniagaan"


Filem Juvana

Tegas Awie lagi adalah sesuatu yang bodoh apabila isu ini ditanya dan diperbesarkan sambil menasihati agar orang ramai tidak menyebarkan fitnah terhadap perniagaan Kelab Malam yang baru dibukanya.

Ikuti rakaman audio temubual bersama Awie yang agak berang dengan soalan yang ditanya. Ternyata isu ini tidak memberi keselesaanya untuk menjawab apabila pantas menamatkan sesi temubual bersama beberapa wartawan yang lain.

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved