Selasa, 19 Februari 2013

07 di manjung - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di manjung - Google Blog Search


<b>Manjung</b> Mari: Cukup-cukup sudah, cukup sampai <b>di</b> sini Datuk Nik !..

Posted: 18 Feb 2013 05:05 PM PST

Adoiiii... Sakit kepala dok tengok kelaku macam ni... Cukuplah .. Karpal Singh tu dah diam dah... duk cuit usik apa lagi... 
Sekarang ni nak lawan Umno oiii... Bukan nak berpecah dengan sesama parti dalam Pakatan... 
Panduan dah ada depan mata.... contohilah Tuan Guru Mursyidul Am berdakwah... bukan nak bertindak sesuka hati... 
Tolonglah... Tuan Guru Mursyidul Am dah berusaha dan berdakwah dengan benggali tu,, tu baru betui,, pi jumpa,, mata bertentang mata,, tak terguriskah hati dan perasaan,,bukan duk main serang cakap depan kamera wartawan akhbar.. janganlah nak duk pi tokok tambah.... 
Jaga diri tu betuii-betui... Kan nanti dah kantoi leceh beb.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved