Rabu, 10 Ogos 2011

07 di trolak - Google Blog Search

07 di trolak - Google Blog Search


hikayat puteri shazleen : aku rindu suasana <b>di</b> felda <b>trolak</b> (:

Posted: 29 Jul 2011 07:36 PM PDT

haha , mood aku nak post pasal robotik kat mrsm felda trolak . sumpaa rindu giler weh . dengan peraturan yang tiada di maktab , suka suka kitorang nak bangun pukul berapa , cewah .padahal aku , amal , lynn , niena memang kene bangun awal untuk creative category kitorang , pergh , penat . hahahaha .
sepanjang perjalanan kami ke mrsm felda trolak , singgah singgah (:




mrsm felda trolak , perak
22 julai sheingga 25 julai 2011
creative category WRO ( world robotic olympiad )
pengalaman kami bersama sama :




lynn , amal , aku amek gambar korang sikit sikit , hehe . thanks and sorry .
lynn , niena , cepat cepat la upload gambar gambar ? hoho , x sabar .
haha , category starir climber haziq and obama je yang menang , tahniah (:
sir arif , thanks atas segalanyaa dan belanja kami ice blended . haha .
sepanjang perjalanan pergi dan balek , kitorang mrsm batu pahat saing dengan mrsm muar , dapat mengeratkan hubungan silaturahim sesama sendiri tak kira lelaki atau pun perempuan . hahahah . mrsm muar , semoga berjumpa lagi :)
tak sangka jumpa kawan sekolah rendah , nazmie dr mrsm muar . haha .
nur amalina binti mat , nur amanina binti ishak , amalina mudzafar , thanks for all your cooperation . sama sama berjuang , sama sama laksanakan . cewah ayat aku . hahahah . aku rindu pengalaman di mrsm felda trolak sangat sangat . iloveandmissyouall♥
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan