Sabtu, 17 September 2011

07 di kerian - Google Blog Search

07 di kerian - Google Blog Search


Alia haryanie: Beberapa kes demam denggi <b>di</b> area kubang <b>kerian</b>

Posted: 25 Aug 2011 11:44 PM PDT

Ketika insan2 lain sedang membuat persiapan raya,berapa ramai yang sedang mengharungi dugaan2....Cukuplah dikurniakan kesihatan dan kesempatan untuk menikmatinya.Dalam beberapa hari lepas,aiman demam yang agak tinggi.Bila bawa ke klinik kesihatan,doktor ambil darah untuk buat full blood count untuk check platlet.Nak check sama ada demam tinggi atau tidak.Result darah tak berapa elok.Platlet ok tapi hemoglobin rendah.Apa yang mengejutkan aiman juga mengalami anemia,kekurangan darah merah.Terkedu sekejap,apa punca pula anemia?Adakah akibat pendarahan di kepala tempoh hari?Berbagai persolan yang merisaukan.Moga dijauhkan dari penyakit yang merbahaya.Risau dan memohon agar anak2 dijauhkan dari penyakit2.Berikanlah kekuatan yang luar biasa untuk menghadpi segala ujian dan dugaan...
Sekarang ni kat area rumah ada 5 kes demam denggi.Minta jauhlah.Kalau anak2 sakit,risau sangat.Kalau diri sendiri sihat lainlah,apa apa pun segala ketentuan hanya Allah yang tahu..

Senandung Syahdu: Bertahagaan Kulaan Banjar <b>Kerian di</b> rumah urang aroh

Posted: 09 Sep 2011 12:55 AM PDT

Assalamualaikum....................... Alhamdulilah... Akhirnya  dapat juga berjumpa dengan kulaan Banjar Kerian pada raya ketiga di rumah kak niza (salah seorang geng facebook kulaan Banjar Kerian) di Changkat Jering.... Tima kasih lah pada angahnyaa dan geng KBK yang lain yang menceriakan lagi  aroh kak niza neh............Bah,, napayak lagi handak disurahkan lehhh....................... nah... nireng aja  gambarnyaaa,.... Salam buat marinaan, kawanan kulaan Banjar.. Peace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan