Jumaat, 7 Oktober 2011

07 di batu gajah - Google Blog Search

07 di batu gajah - Google Blog Search


MPP Online: Banner yang MENGGEMPARKAN <b>di Batu Gajah</b> Perak..

Posted: 05 Oct 2011 12:30 AM PDT


Ishhh..., dah tak ada kerja lain ke puak-puak PAS di Perak tu yeop? Asyik nak main gantung banner je kerjanya.. Lepas tu nuduh pulak Umno yang punya keroje..

Ni mesti akibat tak belajor english education.. Sendiri gantung.., sendiri amik gambo.., Ate.., deme pulak sendiri buat report Polis tuduh orang lain jahat..

Udah-udah le tu yeop oiii.. Rakyat dah tahu temberang kome semua..

Satu negeri Perak semua dah tahu.., dah tak laku bebenor si Nizar tu.. Ate, puak-puak Pas tak payahlah nak cari populariti murahan kononnya nak menang PRU 13.. Mati berangan le kome semua di Bukit Gantang nanti...

'Banner' yang tertera 'DAP GANTI PAS' didakwa bersifat provokatif telah digantung sekitar kawasan Batu Gajah semenjak beberapa hari lalu.

Ekoran perbuatan yang tidak bertanggungjawab itu, Timbalan Ketua Penerangan PAS Perak, Sdr Rosdy Abdullah telah membuat laporan polis di Balai Polis Batu Gajah pada 4 September lalu kerana bimbang perbuatan itu boleh menggugat keharmonian antara kaum.

Ketika ditemui, selepas membuat laporan polis, Rosdy percaya perbuatan pihak yang tidak bertanggungjawab ini merupakan satu fitnah jahat yang berbaur hasutan dan berniat untuk memburukkan dan mengaibkan nama PAS.

"Saya berharap pihak berkuasa terutama polis membuat tindakan yang lebih tegas dan serius dalam menangani masalah ini," katanya.

Pihak PAS mendapat maklumat daripada masyarakat sekitar Batu Gajah tentang banner provokasi ini dan meminta petugas PAS menurunkan dengan segera sebaik sahaja ianya dikesan.

Beliau yang juga Naib Yang Dipertua PAS Kawasan Batu Gajah turut memberi amaran kepada mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab jangan sekali-kali bermain api perkauman kerana ia boleh mengundang bahaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan