Isnin, 13 Februari 2012

07 di tambun - Google Blog Search

07 di tambun - Google Blog Search


THE HAVEN <b>DI TAMBUN</b>, PERAK DIJANGKA SIAP PADA 2013

Posted: 12 Feb 2012 11:45 PM PST

No of View :13
Sebagai Rakyat 1 Malaysia, Jum Bersatu Hati..Tak Yah Gaduh2

The Haven siap 2013

Superboom Projects Sdn Bhd, menerusi projek pembangunan The Haven di Tambun, Perak dijual 70 peratus daripada 497 unit sejak dilancarkan Januari lalu dan dijangka siap menjelang 2013.

Ketua Pegawai Eksekutif Superboom Projects Sdn Bhd, Peter Chan berkata, projek pembangunan mewah pertama itu menggunakan pelaburan sehingga RM280 juta dan di jangka meningkat sebaik projek siap sepenuhnya.

"The Haven ditawarkan dengan nilai RM488 kaki persegi setiap unit adalah harga berpatutan berikutan kawasan pembangunan dikelilingi kawasan tumpuan seperti kolam air panas, restoran makanan laut, kebun limau bali dan bukit batu kapur cantik," katanya.

Menurutnya, projek itu terdiri daripada pembinaan tiga menara kondominium dan kini dalam pembinaan meliputi 30,000 kaki persegi; setiap menara mempunyai 26 tingkat bagi 497 unit kondominium. Manakala, baki tanah itu disimpan­ untuk aktiviti rekreasi, tempat letak kenderaan dan landskap tanah.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...

Dapatkan info terkini dengan klik link ini

"Nilai satu kaki persegi bangunan itu dibuat berdasarkan kadar kondominium mewah sebagai tanda aras iaitu RM600 kaki persegi dan dijangka meningkat sehingga RM800 kaki persegi apabila projek lengkap sepenuhnya," katanya.

Katanya, projek luar biasa itu mempunyai siling setinggi 10 kaki (3 meter), dinding konkrit, kabinet yang menarik dan dihasilkan menggunakan bahan berkualiti tinggi. Bagaimanapun, tarikan utama pembangunan itu adalah pemandangan bukit bakau, hutan dan tasik yang cantik.

Selain KL dan Singapura, projek The Haven juga dipromosi ke Indonesia, China dan Hong Kong sebagai rumah persaraan ideal warga asing dan tempatan selain menarik perhatian pembeli 15 negara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan