Jumaat, 10 Ogos 2012

07 di sungkai - Google Blog Search

07 di sungkai - Google Blog Search


QASEEH HATIKU QASEEH: <b>sungkai di</b> RCH

Posted: 04 Aug 2012 03:48 AM PDT

arini aku mo cuti dr masak2...hihi...penat bah dr lps sahur tidur kjb bgn mandi terus berusah2 d dapur..doin my bisnes...ntah brapa tahun sda aku jd penjual kerepek sambal nestle cornflakes...secret recipe of me...teda bljr dr mn2...tp bljr dr kesilapan...klu ikut hati mmg x larat

. ..penat owh...mn lg kerja mn da masa kn...wik n ja ada tp x cukup tu masa jgk tau...tp psl my napsu bsr mo be soping maka terpaksa la rajin kn diri...1st yr doin this bisnes aku promot kwn2 ja...2nd yr promot thru fb...lps tu x pyh promot pn...semua nya yg prna bli akn tnya...tahun nie teda jual kah...ada jual tp x mo order byk2 psl x larat...kunun jak ckp bgtu...tp akhir nya mo jgk lbi 100 balang org

. ..itu pn ada jgk yg d rejek...

aiya...lari tajuk sda...maka itu la dgn k

epenatan yg ada...aku bw tu laki sungkei cni...kami b

ertiga saja sm c adik...c kakak balik kg bongawan...ikut babu nya...aku plk smpi skrg blm ada masa lg mo blik kg...semua nya psl bisnes aku yg x seberapa itu..tmbh2 lg masa sda terbuang masa c adik ad

mited  last wiks....nah x la chan aku mo mkn mskn kg..n sungkai ramai...hrp2 dpt blik awal b4 raya nnt...

ok la..tgl brapa minit lg mo sungkai...

pilihan napsu mkn arini...mee kari..utk aku...nasi pandan utk laki...bubur utk c adik share wit me..abc tapai..teh tarik n sirap selasih...total rm36..sen nya lpa...alhamdulillah..knyang sda...mo balik rmh cpt...




Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan