Selasa, 22 Januari 2013

07 di ipoh - Google Blog Search

07 di ipoh - Google Blog Search


Datuk Michelle Yeoh Bakal Kahwin <b>Di Ipoh</b>? | MyNewsHub

Posted: 20 Jan 2013 07:45 PM PST


Pelakon antarabangsa kelahiran Malaysia, Datuk Michelle Yeoh dikhabarkan akan berkahwin di kampung halamannya yang terletak di Ipoh, Perak pada tidak lama lagi.

Sumber ini diperoleh selepas beberapa laporan media di internet menyebut yang Michelle Yeoh sudah bersedia menamatkan zaman solo dan ingin melangsungkan perkahwinan di Perak.

Menerusi Rotikaya, ada menyebut yang Michelle sedang mempertimbangkan niatnya itu beritkutan bapanya yang berusia 87 tahun kini sudah uzur dan tidak mampu bergerak.

"Saya sedang berfikir bagaimana untuk melangsungkan upacara khas untuk perkahwinan saya nanti," kata kata Michelle Yeoh.

Rancangan Michelle Yeoh ini dikongsikan dengan semua wartawan yang hadir pada tayangan perdana filem dokumentari bertajuk Pad Yatra: A Green Odyssey yang beliau bertindak sebagai Penerbit Eksekutif.

Bagaimanapun, Datin Janet Yeoh, ibu Michelle Yeoh berkata yang dia tidak tahu menahu akan sebarang perancangan perkahwinan kerana anaknya itu ketika ini tidak berada di Malaysia.

Datuk Michelle Yeah sebelum ini sudah pun bertunang dengan buah hatinya, jutawan Jean Todt (Presiden Federation Internationale de l'Automobile & bekas CEO Ferrari).

Bertahun juga mereka mengenali diantara satu sama lain, kiranya kini adalah masa yang sesuai untuk mendirikan rumah tangga lebih-lebih Michelle Yeoh kini sudah pun berusia 50 tahun.

Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan