Selasa, 22 Januari 2013

07 di kampar - Google Blog Search

07 di kampar - Google Blog Search


- Against All Odds -: | Misi <b>di Kampar</b>

Posted: 19 Jan 2013 04:04 AM PST

DIANA

Assalammualaikum

Hai..bertemu secara live di Grand Hotel Kampar Klang Utara.Huk3x....Cari ape di sini?Actually adik aku baru je posting kat IPD Klang Utara. Ade masalah sikit pasal rumah sewa. Die memang dah jumpe rumah sewa..tp katenye mcm xpuas hati sebab mase mule mule deal dgn tuan rumah katenye sebulan RM350. So sgt berpuas hati dgn harga yg diberi but suddenly die naikkan harga sampai RM450...sgt tekejut..n kate adik aku rumah tu tersangtlah bersepahnye n kotor. Kami yang kat Melaka agak curious...

Mak dah susah hati bile adik aku kate rumah tu kotor n xsesuai dgn harge yg diawarkan. So mak pun ajak aku dtg sini. Biaselah mk mane xrisaukan anak. Kami sampai dlm pukul 1... Sgt xsabar nk tgk keadaan rumah die.. Masyaallah...Speechless!! Lepas makan terus g cari rumah sewa baru. Rate kami cari..tp xde rezeki..xjumpe.. Akhirnye adik aku buat keputusan..terpakse gak duk umah tu sebulan dua sementara nk cr rumah baru.

Then die suh aku check in kat hotel ni katenye kat sane xde bende kalau nk tido. Sian kat anak buah die. Then die check in kan hotel..kikiki..alahhh sesekali pakngah kan kaye..6 bulan duk PULAPOL gaji xusik...hihi..tp xsampai hati gak. En Suami bg duit die oulangkan balik. Soo ape lagi..terime kasih je la..lhihihi...

Soo..tinggallah aku 3 beranak. En Suami sedang gigh mengemas rumah tu dgn mak abah n adik aku. Zahraa dah selamat dibuai mimpi..Penat melompat lompat suke sgt duk hotel..hihi.. Emir tgh layan perasaan tgk tb....So mama tgh tg ayah balik..Sesambil tu update la ape yg patut..hik3x.....Kami balik esok..Ade kenduri kawen kat kampung yg mak abah kene dtg..Aku?Ade photoshoot gambar family dgn member..Insyaallah kalau jadi..hihi..Soo..sehingga berjumle lagi.

Till then!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan