Sabtu, 9 Februari 2013

07 di seri manjung - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di seri manjung - Google Blog Search


<b>Manjung</b> Mari: Najib promosi jenama barunya dalam lawatan <b>di Seri</b> <b>...</b>

Posted: 18 Oct 2012 01:32 AM PDT

Kerana Najib nak turun melawat ke Manjung, penduduk Manjung dahjadi kelam kabut, banyak jalan dipersekitaran Stadium Manjung dah kena tutup,,, 
Dah timbul masaalah, sehinggakan berlaku kemalangan jalan raya di hadapan Pejabat Daerah dan Tanah Manjung pagi tadi,, 
Aku tak mau cerita masallah, itu, tetapi cerita hal lain sebenarnya.. 


Berapa banyak MPM bayaq kat tokeh banner tak tahulah, Banner Zambry kena simbah cat dah tiga,, banner yang duk tergantung pada setiap tiang lampu entah berapa ratus helai,, dan gambar yang kat bawah ni satu banner yang agak grand. 


 .Tengok tajuk,,,amboi sedap jamuan ditepati,,,OKlah tolong lihat dan perati baju kemeja putih Najib... 
 .OK..kkkk...inilah gambar tengahari tadi,, Najib bersalama dengan rakyatnya,,, lagi sekali lihat apa yang tertera di kemeja putih Najib,, dan cuba perati kat kemeja Zambry dibelakang Najib.. 
 .Konon-kononnya ikut tajuk gambar ni, puteri UMNO Perak, lantak pilah, jangan duk tanya aku anak siapa,, manalah aku tau,,, cuma aku nak minta hangpa tengok logo yang tertera kat t-shirt budak perempuan tu....  
 .Ini ka jamuan ditepati,, he he he.. sendiri fikirlah wei,,, kesian orang-orang UMNo dan yang sewaktu dengannya,, asyik kena tipu hingga ke akhir hayat... tapi apa pun cuba perati kat kemeja putih pencacai najib tu,,, nampak tak... 
Ha ha ha kalau tak nampak lagi ,, tak tahulah.... 
Ni lambang apa ni?  bila pulak keluar ?,, rasanya ni mai rasmi inilah agaknya,, tak terlihat lagi sebelum ni...
Apa cerita bro... kalau dulu 1Malaysia boleh dikatakan untuk negaralah,masih boleh diterima pakai, walaupun aku 102% tak setuju..,, sekarang ni apa hal,,, negara kita ni Najib yang punya atau Rosmah yang punya...
Ataupun Najib jadi proxi Rosmah,,, ha ha ha,,,hangpa yangg sokong dia. ...eeiiii ...tak tergamak aku nak sebut... . 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved