Sabtu, 9 Februari 2013

07 di tambun - Google Blog Search

07 di tambun - Google Blog Search


angahMia: seharian <b>di tambun</b> ipoh

Posted: 03 Dec 2012 01:47 AM PST

ok sambung ahad plak...ktorg g tambun..kawan aku time blajar dulu bertunang...mcm xcaya jmp berdepan selepas 4tahun xjmp tu sbb nye aku berusaha gak g...pack kan aktiviti aku...tu sbb nye arini rasa nk pitam!! 
kol7 pagi ahad tu aku dah siap ngan nora..gerak dr cheras g kepong amik che are ngan baby qaseh troskan perjalanan lebih kurang kol11.30 sampai tambun dgn berhenti di beberapa hentian sbb baby qaseh meragam! haha mummy sendirik pon xleh nk handle camne...:(
kami tompang pas abes majlis hehe...aku n nora nak amik berkat bak kata mak anis hehe...
majlis kawan aku anis ni dorg wat skali harung jer..barang hantaran n duit hantaran sumer pihak lelaki dah bagi..cuma tarikh je xcomferm lagi...so maybe mac kt datang lagi...siap dah plan nk booking tidor kat lost world of tambun hehe...sekangkang kera je umah dia ngan menda tu...:)

xbyk sgt amik pic hantaran hehe ni je yg ade 29 dr pihak perempuan...yg lelaki aku xpasti :)
selesai sesi bincang membincang sesi mengGedikkksss....

ucapan khas untuk bakal pengantin....tahniah...semoga bahagia sampai hujung nyawa...sampai syurga...semoga jodoh kalian panjang...amin...
dan.....baby qaseh! yg asik krangki..:p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan