Jumaat, 8 Februari 2013

07 di sungkai - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di sungkai - Google Blog Search


coretan jiwa: ..3 hari ku <b>di Sungkai</b>..

Posted: 06 Feb 2013 08:41 PM PST

bukan saja2 nak p tau, tapi disebabkan kursus jabatan..
ok ni,beberapa keping gmbr yg sempat aku snap..
cantik sebab bangunan baru, nampak indah jer, asrama pun dah ala2 hotel lagi, siap ada komputer lagi kat dlm bilik.. hebat la tu kan.. hotel pun xmcm tu kan, mayb sebab bangunan ni adalah institut latihan kan.. sebab tu la mereka sediakan komputer utk memudahkan peserta kursus menikmati kemudahan tersebut.
ini la wajah Institut Latihan Statistik Malaysia



aku suka kawasan ni, cantik...
sory yer abg razif tersnap gmbr abg razif plak..
dalam kelas, posing dulu sebelum penceramah datang..


gambar terakhir yg aku sempat snap..

sebenarnya ILSM ni baru je beroperasi, klu xsilap tahun 2012 kot.. sebab tu masih ada bangunan yang sedang dalam pembinaan.. klu aku p lagi lepas ni, ntah semakin banyak bangunan yang dibina kat situ.. tempat luas kan..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved