Ahad, 3 Mac 2013

07 di manjung - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di manjung - Google Blog Search


JALAN2 CARI MAKAN <b>DI MANJUNG</b>, LUMUT & MARINA ISLAND

Posted: 04 Oct 2012 02:00 AM PDT

Greeting Text
Masa aku bercuti di Teluk Intan, Perak tu mak aku ada simpan niat nak makan rojak manjung kat Manjung, Sitiawan...dah belasan tahun rasanya tak pekena rojak manjung!! lepas makan2 tu kitaorang jalan2 ke Marina Island, Lumut dan lokasi terakhir Teluk Batik...tanpa membuang masa, jom layan gambar2 kat bawah ni ye...


Lokasi pertama : Pekena rojak manjung dulu...yahooo!

Lokasi kedua : Marina Island...peacefull places!!
cuaca kat situ agak panas, sampai kering tekakku..
lepas puas berposing bagai, pekena plak cendol...sodap! 
Lokasi ketiga : Lumut...jalan2 cuci mata je..hehe...
Lokasi terakhir, kitaorang teringin sangat nak tengok perubahan kat Teluk Batik..
tapi ternyata sama, takde apa2 yang berubah...still macam dulu,
dalam pada tu aku dah kepenatan tak larat beb nak snap gambar...
so lepas kitaorang lepak2 menghirup udara laut,
kitaorang pun balik dengan kekenyangan + kepenatan..


Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved