Isnin, 4 Mac 2013

07 di teluk intan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di teluk intan - Google Blog Search


SEMUT HITAM: KIT SIANG PENGSAN <b>DI TELUK INTAN</b>???

Posted: 03 Mar 2013 10:15 PM PST

Hah! Ini berita gempar apa pulak pepagi buta hari Isnin ni? Pasal apa pulak Si Godfather Kit Siang tu pengsan kat Teluk Intan? Dia kena serang sakit jantung ke?

Mungkin jugak la. Sebab selama ni, dia ingat tak de orang yang berani nak ambik tindakan terhadap kebiaDAPan puak - puak DAPigs tu. Dia ingat, dia boleh buat sesuka hati.

Nah!!! Sekali lain pulak jadinya. Sambutan yang diberikan bukan seperti yang digambarkan, tetapi sebaliknya. Dia bukan disambut dengan Roket, tapi dengan Dacing!!!

Cuma kali ni, puak - puak Pakatan tu tak boleh nak salahkan orang sebab cuba menggangu program yang diorang buat. Yang diorang bongok sangat buat ceramah depan pejabat UMNO tu siapa suruh!!! Jadi, terima je la ubatnya. Baru la diorang sedar diri sikit!!!

AnakSeberang - Ceramah DAP yang diadakan di bandar Teluk Intan  gamat seketika apabila sekumpulan pemuda membawa bendera BN turut bersama-sama di kalangan orang ramai yang hadir ke ceramah penipu rakyat tersebut.


A.S tabik sama semua anak muda ini kerana tampil menzahirkan sokongan mereka terhadap BN dengan cara yang cukup berani sekali.



Ini kerana puak Dap cukup biadap tak menghormati tuan rumah kerana menganjurkan ceramah di depan Pejabat Umno Bahagian Teluk Intan. Perangai sebijik macam penceroboh sulu tak reti hormat tempat orang. - seterusnya...

KELAB GREENBOC: [VIDEO] Pemuda UMNO Ganggu Program <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2013 07:31 AM PST


Sekumpulan Pemuda UMNO malam semalam telah melakukan perlakuan biadab dan provokasi melampau dengan menggangu kacau ceramah DAP di Teluk Intan, Perak sambil mengibar bedera dacing berteriak terjerit terlolong "TELUK INTAN MELAYU PUNYA..... UMNO PUNYA".

Mereka tunjuk samseng dan biadap yang tidak bertamadun langsung. Enggan beredar walaupun dirah pihak polis.

Keadaan terkawal... Nampak gayanya lagak samseng Pemuda UMNO ganggu kacau ceramah Pakatan Rakyat semakin hari semakin melampau.

Kini permainan politik perkauaman sempit UMNO sudah sampai ketahap amat merbahaya dan kritikal sekali. -omakkau

9 comments:

View Comments/Post a Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved