Khamis, 29 September 2011

07 di kinta - Google Blog Search

07 di kinta - Google Blog Search


TOK BATIN <b>KINTA</b>: APABILA PAS <b>DI</b> BERAK MUKANYA OLEH DAP <b>...</b>

Posted: 29 Sep 2011 06:19 AM PDT

PAS tidak jadi buat Hudud apabila disergah Karpal Singh dan setelah ditenyeh semasa mesyuarat dengan PKR / DAP .
Untuk memperjuangkan Islam dan hukumnya, pejuangnya tidaklah boleh bacul, malah tidak boleh sekali-kali menjadi dayus dalam meletakkan Agama Allah dan hukum yang berdasarkan oleh Al Quran dan Hadis. Tetapi itulah berlaku pada PAS, PEMIMPIN NYA DAYUS DAN BACUL apabila tunduk kepada tekanan DAP dan PKR yang keduanya tidak mendokong Islam. Kedua parti DAJAL ini , telah menekan PAS lalu longlailah Haji Hadi , Nik Aziz, Husam Musa , Nizar di celah kelangkang  Lim Guang Eng dan Anwar Ibrahim.

DAP dengan kempen murtadnya, PKR usahlah kita bincangkan, akhlaknya saja telah menjadi bahan bakar neraka Allah. Keduanya telah menjadikan PAS kuda dan pengangkat tahi keduanya, begitulah hinanya PAS sebagai pesuruh tentera DAJAL.

Dulu bukan main lagi mengkafirkan Umno, menuduh Umno parti toghut, sekarang merekalah yang menjadi penyembah taghut malah menjadi munafik, inilah parti yang paling kotor, hina , jijik, mengarut, sesat, jahiliah. Pemimpinya dayus dan bacul , pengikutnya pula bangang dan bodoh kerana secara rasmi menjadi PENCACAI PARTI DAJAL - DAP DAN PKR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan