Jumaat, 2 September 2011

07 di teluk intan - Google Blog Search

07 di teluk intan - Google Blog Search


Kanak-kanak perempuan terbunuh selepas digilis bas <b>di</b> Km40 <b>...</b>

Posted: 02 Sep 2011 01:50 AM PDT

No of View :306

Gambar hiasan

Seorang kanak-kanak perempuan terbunuh selepas digilis bas apabila dia terjatuh daripada motosikal yang ditunggang ibunya di Km40 Jalan Teluk Intan-Sitiawan dekat Perak Tengah, Khamis.

Ketua Polis Trafik Negeri, Superitendan Wan Abdullah Ishak berkata, mangsa yang terbunuh dalam kejadian pada pukul 3.20 petang Khamis, Nor Ezwin Mohd Erwan, 6berasal dari Kampung Bakar Arang, Kota Setia, Sungai Renggam, Perak Tengah.

"Mangsa yang mengalami cedera parah di kepala meninggal dunia di tempat kejadian dan mayatnya di hantar ke Hospital Changkat Melintang untuk bedah siasat," katanya ketika dihubungi, Jumaat.

Beliau berkata, ketika kejadian mangsa membonceng motosikal yang ditunggangibunya Rodiah Abdullah, 40-an dalam perjalanan dari Sitiawan ke Teluk Intan apabila dirempuh dari belakang oleh sebuah motosikal lain.

Katanya, akibat kejadian itu mangsa tercampak di atas jalan dan gilis olehsebuah bas yang datang dari arah belakang, manakala ibu mangsa terselamat.

Sementara itu, seorang wanita terbunuh selepas kereta yang dipandu suaminyaterbabas dan merempuh penghadang jalan di Km 285.6 Lebuhraya Utara-Selatan dekatsini pada pukul 3 petang Khamis.

Mangsa Rohaya Darus, 41 berasal dari Taman Mulia, Tun Razak, Cheras, Kuala Lumpur meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Raja Permaisuri Bainun, manakala suami mangsa terselamat dalam kejadian itu. Ketika kejadian mangsa bersama suaminya dalam perjalanan dari Utara ke Selatan apabila sebuah tayar kereta yang mereka naiki meletup lalu terbabas dan merempuh penghadang jalan. - BERNAMA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan