Sabtu, 8 Oktober 2011

07 di tapah - Google Blog Search

07 di tapah - Google Blog Search


Majlis Ilmu <b>di</b> Pondok Lubuk <b>Tapah</b>, Pasir Mas « Pusat <b>...</b>

Posted: 04 Oct 2011 08:46 AM PDT

Posted by epondok di Oktober 4, 2011

Berikut ialah penambahan kepada jadual majlis ilmu Sempena hol Habib Abdullah al-Haddad di Kelantan

Tarikh : 6 Oktober 2011 (Khamis)

Masa  : Lepas solat zohor

Tempat : Masjid Pondok Lubuk Tapah, Pasir Mas

Penceramah : Habib Taufiq b Abdul Qader as-Saqqaf (Ulama' Indonesia)

Semua muslimin dan muslimat dijemput hadir beramai-ramai

Little Brownies !: Puasa <b>di Tapah</b> :&#39;(

Posted: 02 Aug 2011 11:37 AM PDT

Hye brownies,

dh tido ta?lom tido jom teman aku wt calculas. malam nie rajen sikit. jgn men2 hahaha. now aku tgh blaja bap integrate nie. bez ckit laa. tp aku dh lpe bap nie. biasa laa lpas spm lupe smua kot. beku terus ah otak aku dok uma bpe bulan kat umah. haishhh *teruk btol anak rosli ngn remah nie :)

browniesss....
aku nk balek umah.. nk balek kl nk balek bangiii.. bkn rindu umah ape. *rindu mak ayah yelaaa. tp plg aku rinduu giler bab* kat bazarr. yelaa now tgh pose kau twuu. kat tapah nie dh tade bende. ada bazar pon kena kua naik bas g kat tapah road tu. mmg tak ah. kls pon abis pkul bpe jer. kentut ahh.. BOSANNN BODOHHH... hurghhhhhh :'( tp ksian giler kat roomate aku (aten & dayah). klakar pon ada. yelaaa ari nie dorag buka ngn maggi. first time tgk ahh mkn magi buka. hehe sedih pon ada kottt. bila pk kne idup cm nie an. aku mmg dh lama nk syukur giler2 ah makan masakan mak aku. even mee goreg ngn mee hoon tu ag sedapp tawwww hurghhh sengsara sengsara sengsara ! ! ! DAMNN tapi yg bangga tu bak kata dayah la kan tahun nie puasa as student universiti laa.. welll hahaha tu jelaaa bodoh jerr.. haha

okee laa browniess byeee mmuahhh niteee! ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan