Ahad, 5 Februari 2012

07 di bukit merah - Google Blog Search

07 di bukit merah - Google Blog Search


CiK BuLaN~: Berjimba <b>di Bukit merah</b>..weeeeeeeeee

Posted: 27 Jan 2012 02:13 AM PST

salam..

25/1/2012

sejarah dalam hidup aku oioi..ada mende tacink jadi yang mematangkan hidup aku..eceeh..tp yg tacink ni entry lain nah..skrg mood hepiiiiiiiiiiii..hahaha...

so..nak dijadikan cerita..saja la kami semua ni dok buat jejak kasih ..tempat yang dituju adalah..taraaaaaaaaaaaa..bukit merah waterpark..konvoi 3 bijik reta woh..and paling bes aku naik mini cooper milik kakak tecik..muahaha..i luv u guys gurls.haha..

mmg semalam punya cerita ni masing2 pon kata panjangnya tu boleh tulih dalam diari..mcm2 benda jadi..and as part of our growing up stage..i think benda2 ni semua ada hikmah kan..^^''

lama gila xdatang sini..last aku rasa masa aku kecik2 dulu..tu pon tahun bpa tah..>.<''

entry ni entry bgamba..sapa yg ada fb sbnar aku dah tgk la kot gmba2 ni en..haha..aku xkisah a..nk jugak boh..weeeeeeeeee~

malas nk boh watermark..sapa nk hamek habaq..*eceh..*..kalo dak...jaga hmpa..nnt nek bulu idong pnjg 1 meter.


aku ngan si sarah ni mmg kuat gado2 manje..aww..aww..haha..lma gila xjumpak..masa nk tinggalkan dia time nak balik tu..berat rasanya aku nk melepaskan dia dari ekor mataku ketika dia berjalan menuju ke rumahnya..eceeeh..rugi a..aku tadak dah org nk bekelai..kah3x..kami dua org ni mmg xmenyempat..masuk2 ja mini cooper si kakak tecik..ah...mula dah..sapa yg start tah kalo bukan aku en..hahahaha..

seriously..aku punya mulut ni ...ehem2..soft skill bnyak sgt kot..pnjg jalan tu aku a dok cerita pling bnyak..bak kata hamnah..pot pet pot pet mulut aku ni..nk mandi pon xberenti ckp lagi..(tapi dia tipu..mana ada aku ckp pot pet pot pet..aku ckp bahasa manusia la en..hahaaha..:P )

 depan tu tmpat org mandi la xkan masak kot..haha..



   
Caption xleh blah..haahahaha..:P
>
>
p/s:gmbaq aku ada juta2..tapi..haha..bak kata anip..beraklah biar jgn merata2..

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan